Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.11.2009 Сообщения: 13135 Откуда: Ровно
Авто: інше)
Добавлено: Вт Дек 15, 2009 19:32 Заголовок сообщения: Про передні стойки на Уно...
Можете сказати як на Уно найбільш оптимально(дешево) поміняти стойки передні, чув що зі Славути підходять тільки підварювати щось треба. Чи може підходять з якихось інших авто?
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.08.2006 Сообщения: 1656 Откуда: Україна, м. Луцьк
Авто: Была Регата 1988 гв, 1,9DS
Добавлено: Ср Дек 16, 2009 02:02 Заголовок сообщения: Re: Про передні стойки на Уно...
Rolik писал(а):
... чув що зі Славути підходять тільки підварювати щось треба...
Навіщо ж стільки мучитись, переробляючи потроху Уну в Славуту? Відразу потрібно було брати Таврію _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 29.11.2009 Сообщения: 13135 Откуда: Ровно
Авто: інше)
Добавлено: Ср Дек 16, 2009 02:14 Заголовок сообщения: Re: Про передні стойки на Уно...
jack74 писал(а):
Rolik писал(а):
... чув що зі Славути підходять тільки підварювати щось треба...
Навіщо ж стільки мучитись, переробляючи потроху Уну в Славуту? Відразу потрібно було брати Таврію
Та да, буду менше слухати "крутих механіків" , бо я трохи чайник ще то запитую в тих хто має справу з тачками, і кожен радить так як сам мислить, і ці поради часто не в кращу сторону . Кароче будуть нові амортези стояти, тим більше на перед ще більш важливо ніж на зад . На такому не варто економити ато може вилізти ще більшими затратами
Що можна - то можна, але "цо забардзо - то нє здрово"!
Якби в тебе рідні стійки, наприклад, були проблемні, весь час летіли, а ті, які ти надумав приліпити - набагато якісніші, і ти був би впевнений, що це надовго проблему зніме - тоді воно було би того варте. А затратити купу роботи щоб приліпити гівно, котре потім будеш регулярно міняти - це дурість. Стійки став рідні, але не найдешевші, якісні! Запитай тут людей, якої фірми, бо я трішки вже відійшов від запчастин...
І я би не радив займатись реставруванням старих - марна трата часу, роботи та грошей. Повір, вже перевірено... Не слухай тих, хто розказує, що він реставрує і робить краще за нову _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
А ще з ричагами фігня, кароч там шось нахімічено було попідварено (мабуть шарову), механік сказав відновлювати або шукати б/в , відновити коштує до 150 грн в нас а нові (ричагі) цілий комплект з шаровою і салінблоком по 220 грн за сторону . Небачу смисла навіть б/в купляти за 20 у.о. покоцану якшо нові на 60 грн. більше
...механік сказав відновлювати або шукати б/в , відновити коштує до 150 грн в нас а нові (ричагі) цілий комплект з шаровою і салінблоком по 220 грн за сторону
А це вже діло твоє.
Можна один раз відреставрувати опру та зробити її розборною, що б потім за невеликі гроші підреставровувати (зазвичай сухар переточують, ну а коли вже пальцю жопа, то звичайно і його), а можеш і купувати нову...
Вирішуй сам.
Просто у нас на базарах "нова" ще не значить "якісна", а особливо на наших дорогах
Я, після того як задовбався ставити нові (читай - викидати гроші) відреставрував та їздив.
Може хтось із хлопців порадить тобі перевірену фірму, я просто вже давно не в курсі _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
Последний раз редактировалось: jack74 (Ср Дек 16, 2009 19:39), всего редактировалось 1 раз
... і скільки тис. км відхожує цей вузол при більш менш нормальних дорогах? ...
А це вже залежить від дуже багатьох чинників
І дороги, і якість самого ричага, і як ти їздиш... _________________ "Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме