Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Зимний завод ГП
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Punto, FIAT Grande Punto, Fiat 500
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17200
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 10:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А на лейбах про кальцій- ні слова. І навряд чи всі покупці читають тирнет, частіше те, шо на корпусі.
Тим більше, там про 230-тиамперний, можливо, для них таке і краще.
Знову ж таки- багато ви зустрічали в продажу, чи на авто РН з такими межами регулювання? Я- ні разу, а бачив їх багато всіляких, в т.ч. і жабоїдські 5-ти виводні.
Серед типових тільки один надибав в тирнеті, для роботи при -45...+100С, тому там макс напруга 14,2 літом та 14,65 взимку, вибирається додатковим перемикачем.
Таке колись було на армійських 66-х, 469-х та. т.п.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 10:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):

Серед типових тільки один надибав в тирнеті, для роботи при -45...+100С, тому там макс напруга 14,2 літом та 14,65 взимку, вибирається додатковим перемикачем.
Таке колись було на армійських 66-х, 469-х та. т.п.

От про що й мова,виробники армійської техніки не заперечували що напруга повиина бути вища,і усе це я так розумію в часи переважної сурми,коли про кальцій ще й мови не було.Нагадую що кальцієва технологія була впроваджена для зменшення процесу гідроліза,але чим менше гідроліз-тим менша щільність єлектроліту,якщо копнути глибше то при напрузі 14,2в не можливо взагалі перемішувати єлектроліт розщільнювання якого виникає при не інтенсивній єксплуатаціїї АКБ,бо "кипіння"-газовиділення у кальцієвих АКБ тільки починається з напруги у 14,4в,а для повного перемішування потрібно за 16в,але то інша історія.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Denwer
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 45
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 6205
Откуда: Киев

Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 11:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA писал(а):
Frost писал(а):
Не знаю, може у мене щось з генератором,

Може,а що заважає перевірити?
Перевірка не є секретом, 13,8-14,1В. від завантаження для фіата.(незнаю чому на Фіатах запрограмоване швидке убивство АКБ),потрібно 14,5-14,7В. щоб АКБ довго служило.

Діма, ще раз, з чого ти узяв про швидке вбивство АКБ на всіх Фіатах??
На моєму АКБ прожив майже 7 років, за які мав і проблему з генератором, і чисельні проблеми зі стартером, і не рідкі коротенькі зимові поїздки, а акум віддувався за все.
Тож, як що у Фіатах запрограмоване "швидке вбивство акб", тоді наприклад на Шкодах чи Пежо вони мають жити по 10-12 років! Хтось чув про таке? ))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17200
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 12:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я чув- у товариша на ИЖ-2138 МУТЛУ прожив 13 років без будь-якого обслуговування в високому розумінні слова, там і тестера нема. Може, в тім і правда?
Або російські москалі з Іжевська знають якусь таємницю і в них генератор 583.3701 з РН Я112 уже тоді з прохвесорами були?

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 12:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

О це вже про ТЕ що я хотів донести декілька років тому. Wink
(маю на увазі про справну зарядку і дворічне "життя" АК )
Не запрограмоване вбивство. (а просто для поніманія)
Якими ак. комплектуеться авто на конвеері під ті і встановлюеться вся система зарядки.
Далі власник купуе самий надійний акб. навіть не підозрюючи що система зарядки його авто. зовсім не підходить для того акб.шо насовітували.....
Бідний акб. мучиться 2-а.(два)роки и раптово гине.
Бувають випадки ща співпадае але рідко.
БО майже всі не дотримуються того що рекомендуе виробник а слухають "продаванів"
(скіки на форумі таких що єксплуатують те що виробник радить а НЕ МОЩЬНІШІ га?
(це моя думка навіяна десятком куплених мною і "безвременно" здохших акб) Wink

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17200
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 12:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А хто-небудь покаже паспорт чи як його там від авто, де чітко написано- прості нізззя, а от Са, Са+,Са/Са і тільки?
А як з рештою бути- ну підняли напругу до бажаної для Са АКБ, а шо з рештою робити? Всі лампі поздихать швидко, бо +10% перенапруги проти номінала зроблять -20% в ресурсі.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 12:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич
Не зустрічав "бамажок" а от про РР можу сказати що добіса їх з різними характеристиками одного виробника
13.8---------14.8
Шось мабуть знають Wink
Та і на космичу мабуть була "механіка" якій оті десаті до ср.....
Кипіли акб "чомусь" і жили по років 5-10.

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 12:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
А хто-небудь покаже паспорт чи як його там від авто, де чітко написано- прості нізззя, а от Са, Са+,Са/Са і тільки?
А як з рештою бути- ну підняли напругу до бажаної для Са АКБ, а шо з рештою робити? Всі лампі поздихать швидко, бо +10% перенапруги проти номінала зроблять -20% в ресурсі.

Реально на багато меньше +3+4%,звичайно трохи вплине на ресурс ламп,але на-20%,й освітлення стане трохи краще,і взагалі усе єлектро обладнання стане трохи потужніше.Плюсів усе одно на багато більше.
Але оці 3-4 % ресурс АКБ зможе збільшити не менше ніж у 2р.
А різниця у зимовому пуску між 60% що маємо при 14в(зимою на багато меньше-освітлення опалення,відтоплювач скла,холодний АКБ(який не бере заряд) і т.п 13,8 за звичай у таких режимах)),та 80-90% при 14,5в.думаю багато хто відчув-би.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 13:02    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Qstas писал(а):

Кипіли акб "чомусь" і жили по років 5-10.

Тому й жили що кипіли.Оскільки у АКБ електрохімічний процес,то кипіння є увесь сенс у єксплуатації АКБ.Звичайно контрольоване кипіння,а не як вулкан з деформацією пластин і т.п.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 13:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так для іф.
В минулому Crying or Very sad
РР 362. (Москвич, Волга, трактор МТЗ, К-700, ДТ, ЗИЛ, ГАЗ.)
14,3 ±0,5 В;

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 13:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Qstas писал(а):
Так для іф.
В минулому Crying or Very sad
РР 362. (Москвич, Волга, трактор МТЗ, К-700, ДТ, ЗИЛ, ГАЗ.)
14,3 ±0,5 В;

Звертаю увагу що тоді не було кальційових технологій,тільки сюрьма,а там кипіння починається біля 14в.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17200
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 13:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Шо значить- потужніше? Потужність сама по собі більша не стане, за нею потягнеться хвіст- так, зросте напруга, зросте і струм, який жере та сама лампа, чи двигун пічки, чи ЕБН, більші оберти, більше нагрів, в першу чергу генератора... Кому це треба?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17200
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 14:05    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Di-MA писал(а):
Qstas писал(а):
Так для іф.
В минулому Crying or Very sad
РР 362. (Москвич, Волга, трактор МТЗ, К-700, ДТ, ЗИЛ, ГАЗ.)
14,3 ±0,5 В;

Звертаю увагу що тоді не було кальційових технологій,тільки сюрьма,а там кипіння починається біля 14в.


Це у нас не було. 35 років тому ви чули про гелеві АКБ, геть герметичні і надійні? А я тримав їх в руках та матюкався, професійна жаба та досада давила таке бачити.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 14:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич
Не ціпляйтеся до...
Малось на увазі наприклад шо замісь шеісятки рекомендованої виробником
такі купують 74-ту або ще й "більшу" аби по розмірам впихнути. Wink
І надіються що це краще. Very Happy

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Ср Дек 04, 2019 14:13    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
більші оберти, більше нагрів, в першу чергу генератора... Кому це треба?

Чому оберти?,а що генератору?він за звичай і так на росслабоні працює,якщо ні які турбоауді девайси не інсталювалися,хіба що з морозного ранку(свічки накалу,відтоплювач,пічка,світло й т.п),але такий режим на тільки на 5хвилин,а далі знов "розслабон".
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Punto, FIAT Grande Punto, Fiat 500 Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
Страница 5 из 6

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу