Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Мєнтам дозволили робити техогляд прямо на дорозі?!
На страницу 1, 2, 3  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Дорожня обстановка
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 12:30    Заголовок сообщения: Мєнтам дозволили робити техогляд прямо на дорозі?! Ответить с цитатой

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z1107-08

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

13.10.2008 N 534

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2008 р.
за N 1107/15798


Про затвердження Порядку здійснення контролю
за технічним станом колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації


Відповідно до вимог Законів України "Про міліцію" ( 565-12 ),
"Про дорожній рух" ( 3353-12 ), постанов Кабінету Міністрів
України від 14 квітня 1997 року N 341 ( 341-97-п ) "Про Положення
про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ"
(зі змінами), від 9 серпня 2007 року N 1036 ( 1036-2007-п ) "Про
деякі питання реформування системи державного технічного огляду
колісних транспортних засобів" і від 9 липня 2008 року N 606
( 606-2008-п ) "Про затвердження Порядку проведення державного
технічного огляду колісних транспортних засобів" Н А К А З У Ю:

1. Затвердити Порядок здійснення контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів під час їх експлуатації (далі -
Порядок), що додається.

2. Цей Порядок набирає чинності відповідно до законодавства.

3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві та Севастополі організувати роботу
підрозділів Державтоінспекції з контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів під час їх експлуатації відповідно
до цього Порядку.

4. Департаменту Державтоінспекції МВС (Коломієць С.Г.):

4.1. У п'ятиденний строк після підписання наказу забезпечити
його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції
України.

4.2. Організувати виготовлення бланків документів,
передбачених цим Порядком, та постачання їх підрозділам
Державтоінспекції.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І.

6. Наказ надіслати за належністю.

Міністр Ю.В.Луценко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
13.10.2008 N 534

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2008 р.
за N 1107/15798


ПОРЯДОК
здійснення контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації


I. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру проведення перевірок
технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під
час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами.

2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені
КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності,
крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та
аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних
представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих,
що рухаються в колонах.

3. За результатами перевірки складається Акт перевірки
технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт
перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія
якого надається водієві КТЗ.

II. Організація роботи щодо перевірки технічного стану КТЗ

1. Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками
автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції
(далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо
розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ
ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах
Києві та Севастополі дислокацією.

2. Перевірка технічного стану КТЗ може здійснюватися спільно
з уповноваженими представниками Міністерства охорони навколишнього
природного середовища України під час проведення цільових заходів
щодо контролю за дотриманням нормативів вмісту забруднюючих
речовин у відпрацьованих газах двигунів КТЗ.

3. Перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють
перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в
місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах
маршруту.

4. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де
їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють
перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.

5. Зупинення і перевірка КТЗ проводяться з дотриманням
заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від
13.11.2006 N 1111 ( z1243-06 ) "Про затвердження Інструкції з
діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби
Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117.
Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен
перевищувати 20 хв.

6. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації
перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної
техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні.
Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи
контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів
КТЗ, які перевіряються.
У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також
перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото-
і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї
перевірки.

6.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені
в підпунктах b, f, g, h, i, k, l пункту 14 Акта перевірки.

6.2. З використанням засобів вимірювальної техніки
перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c,
d, e, f пункту 14 Акта перевірки.

7. Складений працівником АТІ Акт перевірки не є підставою для
оформлення результатів проведення державного технічного огляду.

8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм
надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного
засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на
проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат
технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів,
що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з
моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за
відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність
КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок
дорожньо-транспортної пригоди.

9. У разі виявлення технічних несправностей складових частин
КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта
перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17
Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне
правопорушення.

10. Здійснення контролю технічного стану КТЗ під час їх
експлуатації не належить до переліку платних послуг, які можуть
надаватися органами та підрозділами Міністерства внутрішніх
справ,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4
червня 2007 року N 795 ( 795-2007-п ), і кошти за це не
стягуються.

11. Результати перевірки, проведеної працівником АТІ, можуть
бути оскаржені в установленому законодавством порядку.

III. Порядок складання Акта перевірки технічного стану
колісного транспортного засобу

1. Записи в Акті перевірки мають бути чіткими, розбірливими,
а прізвище, ім'я та по батькові водія КТЗ, його місце проживання,
а також прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала Акт
перевірки, записуються друкованими літерами.

2. Під час заповнення пункту 12 Акта перевірки навпроти
певного типу КТЗ, що перевіряється, проставляється відмітка "Х".

3. У пункті 14 Акта перевірки під час перевірки технічного
стану заповнюються підпункти a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, в
одній з трьох граф (перевірено, не перевірено, не відповідає
вимогам) проставляється відмітка "Х" у таких випадках:
у разі, якщо перевірка технічного стану щодо зазначених
пунктів проводилася, то в першій графі (перевірено) проставляється
відмітка "Х";
якщо перевірка не проводилась, відмітка "Х" проставляється в
другій графі (не перевірено);
у разі виявлення технічних несправностей або переобладнання
КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів відмітка
"Х" проставляється в третій графі (не відповідає вимогам).

4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням
підпунктів a, c, d, e, g, j.
Якщо хоча б в одному із зазначених підпунктів буде зроблено
відмітку в третій графі "не відповідає вимогам", експлуатація КТЗ
забороняється.

5. У пункті 16 Акта перевірки працівник АТІ зазначає короткий
опис несправностей, які виявлені під час перевірки, а також у разі
застосування засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки - проставляє
про це відповідну відмітку.

6. У разі коли перевірка технічного стану проводилася з
використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки матеріали
фото- і кінозйомки, відеозйомки долучаються до оригіналу Акта
перевірки і є його невід'ємною частиною. На кожному матеріалі
зазначаються дата і час зйомки, дублюється інформація, визначена в
пунктах 4-12 протоколу, а також якому з підпунктів пункту 15 вони
відповідають.

7. У складеному Акті перевірки працівник АТІ ставить свій
підпис та особистий штамп.

IV. Порядок обліку та зберігання матеріалів
за результатами здійснення контролю
технічного стану КТЗ

1. Складені акти перевірки та матеріали фото- і кінозйомки,
відеозйомки, якщо такі робились під час перевірки (далі -
матеріали), протягом доби реєструються в підрозділі
Державтоінспекції.

2. Складений Акт перевірки на КТЗ, зареєстрований в іншій
місцевості, у триденний термін разом з іншими матеріалами
направляється до підрозділу Державтоінспекції за місцем державної
реєстрації КТЗ.

3. Провадження в справах про адміністративні правопорушення
здійснюється відповідно до вимог наказу МВС від 22.10.2003 N 1217
( z0974-03 ) "Про виконання Закону України від 5 квітня 2001 року
"Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні
правопорушення щодо відповідальності за порушення Правил
дорожнього руху" (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 24.10.2003 за N 974/8295.

4. У разі виявлення в КТЗ, що належать іноземцям, технічних
несправностей та переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів,
правил і нормативів, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j
пункту 14 Акта перевірки, копія протоколу про адміністративне
правопорушення в триденний термін разом з копіями матеріалів
перевірки надсилаються до МВС.

5. Контроль за дотриманням порядку обліку, зберігання
матеріалів перевірки технічного стану КТЗ покладається на
керівника відділу (відділення) Державтоінспекції
(автомобільно-технічної інспекції).

6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану
КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в
підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками АТІ
управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
щокварталу.

7. Справи з матеріалами перевірок технічного стану КТЗ
зберігаються протягом трьох років.

Начальник Департаменту ДАІ МВС
генерал-майор міліції С.Г.Коломієць


Додаток
до Порядку здійснення
контролю за технічним станом
колісних транспортних
засобів під час
їх експлуатації


АКТ
перевірки технічного стану колісного
транспортного засобу N___________


1. Місце проведення перевірки_____________________________________
__________________________________________________________________
(населений пункт, вулиця, N будинку, місце стоянки або
початкового, проміжного чи кінцевого пункту маршруту руху КТЗ)

2. Дата_________________________ 3. Час___________________________

4. Регіон (країна), реєстраційний номер КТЗ_______________________

5. Марка, модель_______________ 6. Рік виготовлення ______________

7. Номер кузова_____________________ 8. Номер шасі (рами)_________

9. Власник КТЗ____________________________________________________
(назва юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові)

10. Представник власника КТЗ______________________________________
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)

11. Реєстраційний документ (свідоцтво про реєстрацію ТЗ)
серія ______ номер_________

12. Тип КТЗ_______________________________________________________

-----
(a) | | вантажний транспортний засіб (не більше 12 т)
-----
-----
(a1) | | легковий автомобіль
-----
-----
(b) | | причіп
-----
-----
(c) | | автопоїзд
-----
-----
(d) | | автобус
-----
-----
(e) | | вантажний транспортний засіб (більше 12 т)
-----
-----
(f) | | напівпричіп
-----
-----
(g) | | сідловий тягач
-----

13. Водій____________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)

14. Відомість про результати технічного контролю:

------------------------------------------------------------------
| |Перевірено|Не перевірено| Не відповідає |
| | | | вимогам |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(а) гальмова | ----- | ----- | ----- |
|система та її | | | | | | | | | |
|складники | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(b) система випуску| ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(c) вміст СН/ | ----- | ----- | ----- |
|димність випускних | | | | | | | | | |
|газів дизельного | ----- | ----- | ----- |
|двигуна | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(d) вміст СО | ----- | ----- | ----- |
|(паливо: бензин, | | | | | | | | | |
|природний газ або | ----- | ----- | ----- |
|зріджений нафтовий | | | |
|газ) | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(e) рульове | ----- | ----- | ----- |
|керування та його | | | | | | | | | |
|складники | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(f) зовнішні | ----- | ----- | ----- |
|світлові прилади та| | | | | | | | | |
|сигналізації | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(g) колеса/шини | ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(h) підвіска | ----- | ----- | ----- |
|(видимі дефекти) | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(і) шасі (видимі | ----- | ----- | ----- |
|дефекти) | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(j) переобладнання | ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(k) інші недоліки | ----- | ----- | ----- |
|(згідно з | | | | | | | | | |
|підпунктом 31.4.7 | ----- | ----- | ----- |
|Правил дорожнього | | | |
|руху, затверджених | | | |
|постановою Кабінету| | | |
|Міністрів України | | | |
|від 10.10.2001 | | | |
|N 1306 | | | |
|(із змінами)) | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(l) підтікання | | ----- | ----- |
|палива та/або оливи| | | | | | | |
| | | ----- | ----- |
------------------------------------------------------------------

15. Результат контролю:

------------------------------------------------------------------
|----- |----- |----- |
|| |- відповідає || |- не відповідає || |- заборонено |
|----- вимогам безпеки|----- вимогам безпеки|-----експлуатацію |
|дорожнього руху |дорожнього руху |транспортного засобу|
| | |у зв'язку з небезпе-|
| | |кою його подальшої |
| | |експлуатації |
------------------------------------------------------------------

16. Короткий опис несправностей______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

17. Інспектор, який перевіряв________________________________
__________________________________________________________________
(особистий підпис працівника АТІ, П.І.Б. та особистий штамп)

18. Копію Акта перевірки отримав:____________________________
__________________________________________________________________
(підпис, П.І.Б. водія транспортного засобу)

Начальник Департаменту ДАІ МВС
генерал-майор міліції С.Г.Коломієць

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
F@ust ©
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 19.10.2006
Сообщения: 13347
Откуда: Киев Оболонь

Авто: мобиль! (с) Якубович

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 12:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

вот это правильно я считаю!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:02    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

угу, дуже правильно. для того, щоб тебе гальманути ніякої причини не треба... І якщо той підар з хуєм від зебри тобі в протоколі абсолютну галіматью напише - в суд підеш ти, а його за непрофесіоналізм навідь не насварять.

Можна подумати, що ми живемо в правовій державі.

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
F@ust ©
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 19.10.2006
Сообщения: 13347
Откуда: Киев Оболонь

Авто: мобиль! (с) Якубович

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

я думаю что всё будет "на глаз"

я может не внимательно смотрел но так и не вкурил что дальше то? штрафплощадка? заберут ключи от машины? Rolling Eyes

Цитата:
І якщо той підар з хуєм від зебри тобі в протоколі абсолютну галіматью напише


а какова вероятность Назар? зачем ему это?
отношения с ГАЙцами на доверии только основываються Confused
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Hattab
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 55
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 05.07.2008
Сообщения: 6218
Откуда: BEERобиджан

Авто: Мені море)))

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Забудьте друзья о своих старых итальянцах при этих раскладах они на дороге не жильцы.вот еще почему при должном мусорском усердии к весне 10-20летние авто не будут стоить -НИЧЕГО
_________________
mi vida loca- яіБаль))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

F@ust © писал(а):
я думаю что всё будет "на глаз"

я может не внимательно смотрел но так и не вкурил что дальше то? штрафплощадка? заберут ключи от машины? Rolling Eyes

Цитата:
І якщо той підар з хуєм від зебри тобі в протоколі абсолютну галіматью напише


а какова вероятность Назар? зачем ему это?
отношения с ГАЙцами на доверии только основываються Confused


Наповнення бюджету. Нє?

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
F@ust ©
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 19.10.2006
Сообщения: 13347
Откуда: Киев Оболонь

Авто: мобиль! (с) Якубович

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

не вижу паралели
следить за машиной нужно тогда и проблемм не будет
зато отсеяться разваленые нафик корчи и люди которые докатывают подобные авто не занимаясь ремонтом (по любым причинам) Wink
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
F@ust ©
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 19.10.2006
Сообщения: 13347
Откуда: Киев Оболонь

Авто: мобиль! (с) Якубович

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Taras_Potatos
а ему то что? им это лишняя возможность пополнить карман и не более Wink
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В тєму

П О С Т А Н О В А
від 26 лютого 1993 р. N 141
Київ

Про затвердження Правил проведення державного
технічного огляду автомобілів, автобусів,
мототранспорту та причепів


Державний технічний огляд (надалі - технічний огляд)
транспортних засобів проводиться комісіями з участю працівників
Державтоінспекції, органів Міністерства оборони і представників
громадськості з метою перевірки їхньої справності, уточнення
чисельності та приналежності, підвищення рівня технічного стану,
запобігання злочинним посяганням на транспортні засоби. Склад
комісії затверджується районними державними адміністраціями.
При проведенні технічного огляду здійснюється контроль за
своєчасністю медичного огляду водіїв і сплати податку з власників
транспортних засобів.


3. Технічному огляду підлягають:

3.3. Легкові та вантажні автомобілі, мотоцикли, моторолери,
причепи, напівпричепи індивідуальних власників (у разі
використання їх для індивідуальних потреб) - один раз на два
роки, зокрема:
у рік, який закінчується на непарну цифру, - автотранспортні
засоби, остання цифра року випуску яких непарна;
у рік, який закінчується на парну цифру і нуль, - транспортні
засоби, остання цифра року випуску яких парна або нуль.

4. Державний технічний огляд транспортних засобів
проводиться:

з 2 січня по 31 липня, для яких встановлено термін один раз
на рік або на два роки;

з 2 січня по 31 липня та з 1 вересня по 30 листопада, для
яких встановлено термін два рази на рік;

5. Технічний огляд транспортних засобів проводиться:

5.1. Безпосередньо в автогосподарствах, які мають необхідну
базу для перевірки технічного стану транспортних засобів.
5.2. На діагностичних станціях Державтоінспекції або на
пунктах технічного контролю, організованих на територіях
Державтоінспекції, в колективних гаражах чи в інших місцях,
визначених Державтоінспекцією.
Пункти технічного контролю повинні мати територію з
асфальтобетонним або бетонним покриттям, розміри якої забезпечують
можливість перевірки технічного стану транспортних засобів,
естакаду або оглядову канаву, екран для перевірки світла фар, а
також приміщення для розміщення контрольних приладів, інструментів
і оформлення результатів технічного огляду.

19. До перевірки технічного стану транспортних засобів
допускаються автопідприємства, які мають:
стенд для діагностики технічного стану гальмівних систем;
прилад для перевірки рульового управління;
прилад для перевірки сили і напрямку головного світла фар або
спеціальний екран;
прилади для перевірки токсичності та димності відпрацьованих
газів двигунів автомобілів;
естакади або оглядові канави.

1. Для проверки работы фар ближнего света необходим специальный экран для проверки.
2. Для проверки рулевого авто должно устанавливаться на поворотные устройства, выполненные с использованием подшипниковых опор. Если их нет, усилие проверяется на авто, которое движется со скоростью не более 10 км/ч. Должен быть прибор для измерения усилия.
3. Есть целая технология определения высоты протектора. Интересно - будет ли кто-то соблюдать.
4. Тормоза могут проверяться в дорожных условиях. Критерий - тормозной путь. Есть формула для расчета допустимого. Условия - дорога должна быть чистой и ровной (у нас такое почти не встречается). Прочитал следующий пункт и улыбнулся - испытания должны проводиться с отсоединенной от двигателя трансмиссией. Испытания должны проводиться на авто с холодными тормозными механизмами (тормоза не использовались 30-40 мин!!!). Должно быть две попытки в противоположных направлениях. Участок дороги должен быть перекрыт для движения.
5. Для проверки стояночного тормоза похожие условия, только должна быть дорога с уклоном. Также участок должен быть перекрыт для движения. Должен быть динамометр для измерения прикладываемого усилия. Должны быть установлены на всякий пожарный противооткатные упоры на расстоянии 10-30см вниз по дороге от колес.
6. Стеклоочистители. Должны очищать стекло не менее чем за 10 движений туда-сюда, при этом допускается 10% неочищенной поверхности в виде полос.
На стекле не допускается располагать ничего, кроме талона ТО (а как же страховка?).

Питання до юристів -- що приорітетніше постанова КабМіну чи мєнтовський наказ.

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 13:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Народ уже контрміри придумує.

Данный техсомотр был проведен в грубом нарушении условий, оговоренным Постановленем КМУ №141 от 26 февраля 1993 года, регулирующем порядок проведения гос. тех. осмотра траспортных средств. В часности:
- не в устанволенный для ТО срок;
- не в составе утвержденной рай. держ. администрацией комиссией;
- без необходимых для проведения ТО условий и оборудования;
Эти претензии были заранее озвучены инспектору ГАИ ___________ (вписать Ф,И,О, и номер жетона).
Несмотря на это им были проведены некие действия, которые он вопреки законодательству Украины, утвержденным нормам и стандартам, упорно именует ТО и составлен некий документ, который именуется АКТ.
Учитывая то, что эти действия были проведены с грубым нарушением установленным постановлением КМУ правил, с его результатами не согласен, также прошу дать правовую оценку действий инспектора ГАИ __________.
Готов пройти ТО в полном соответствии с текущими действующими в Украине нормами (согласно Постановлению КМУ №141 от 26 февраля 1993 года."

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
AdrianoM
Италофан


Италофан

Возраст: 48
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 17.11.2005
Сообщения: 321
Откуда: Kyiv-Uman

Авто: Fiat Cinquecento 1100

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 14:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Hattab писал(а):
Забудьте друзья о своих старых итальянцах при этих раскладах они на дороге не жильцы.вот еще почему при должном мусорском усердии к весне 10-20летние авто не будут стоить -НИЧЕГО

Ну, во всем есть позитив. Произойдет "укрупнение автохозяйств" тех, кто может содержать машину в хорошем состоянии Laughing И старые машины будут покупать только ценители, а не потому, что они дешевые и багажник для картофана подходит
italy

PS Но я не думаю, что это будет настолько радикальные и частые проверки.

PPS Наполнение бюджета, плюс, возможно, Васабидзе нашептал Ури Луццу, что отслюнявит от увеличения продаж ЛаноСенсов. Laughing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Hattab
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 55
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 05.07.2008
Сообщения: 6218
Откуда: BEERобиджан

Авто: Мені море)))

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 15:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ну да Фауст недорого купит и дорого продаст запчасти (ннастоящим коллекционерам)а так как он любит (делать)машину а не ездить на ней то ничего кроме позитива для него нет.все остальные в очередь на штафплощадку
_________________
mi vida loca- яіБаль))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Kievman
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 08.02.2006
Сообщения: 7082
Откуда: такие берутся?

Авто: не может не быть!

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 15:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Hattab
Ну а с каких пор "Наказ" имеет выше юридическую силу, чем Закон О Дорожном Движении?
ИМХО ситуация ни чем не лучше доверенностей, в Законе все прописано, а министры придумывают велосипед... Very Happy

_________________
Я знаю жизнь)
Tipo 1.4 '89 -> Brava 1.6 '96 -> ... -> на автомате )
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
F@ust ©
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 19.10.2006
Сообщения: 13347
Откуда: Киев Оболонь

Авто: мобиль! (с) Якубович

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 15:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

угу сказал владелец новенькой 159 альфы

Цитата:
Ну да Фауст недорого купит и дорого продаст запчасти

помоему это слишком как для человека который не в теме как минимум

да мне нравиться процесс создания больше чем укатывание автомобиля до состояния "в гавно" и я дай Бог каждому иакой подход к ремонту как у меня. не слишком самоуверено я надеюсь?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Hattab
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 55
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 05.07.2008
Сообщения: 6218
Откуда: BEERобиджан

Авто: Мені море)))

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 25, 2008 15:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Фауст-я не в теме чего?техогляда на дорози?или продажи покупки запчастей?я со всех сторон ой как в теме (в прямом и переносном смысле слова--пока)испытываю уважение к твоему стремлению к совершенству но не понимаю твоего удовлетворения от таких (законодавчих актив) Confused
_________________
mi vida loca- яіБаль))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Дорожня обстановка Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2, 3  След.
Страница 1 из 3

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу