Та про яке БЕРЕ при таких пробігах говорити??? Коли почне брати, краще спалити при таких ценах на масла та фільтри. До речі, з чого отой фільтр зроблено, отакий дорогий? А ще мене вбиває зняття та установка захисту. Чого тоді не беруть за відкриття капота, заливної/зливної пробки, фільтра, взагалі за підхід до авто Майстра? Непорядок!
В моєї 199500 км, Селенія, і навіть в рот нічого не бере, окрі відведеного заводом! _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Я правда буду искренне благодарен людям которые согласятся проверить свои авто на 6-ой передаче 70-80 км/ч.
Готов выразить благодарность за видео такой поездки в виде пары сотен грн на карту или бутылки вискаря новой почтой.
Які саме авто цікавлять, і що саме хочеш побачити?
Пунто ево 1,4 (16 клап) бенз., коробка шестиступка "C514.6", по ідеї така сама мала б бути як і на тіпо 1,4 16 клап.
80 на 6-й легко.
70 на 6-й, якщо порожнє авто, і потрібно просто тягтися в потоці, або дуже плавно розганятись без підйому, то можна.
Обороти в районі 1950-2000 об/хв. при 70км.год), швидкість і оберти беру не з приборки, а з ODB.
При 70 на приборці, ODB видає 66.
Bogd@n_Lutsk
В підпису під аватарою Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)
Так що порівнювати вашу машину і Тіро 1.4 16 атмосферник - не корректно
І мотори різні, коробки теж _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Bogd@n_Lutsk
В підпису під аватарою Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir atmo.)
Так що порівнювати вашу машину і Тіро 1.4 16 атмосферник - не корректно
І мотори різні, коробки теж
В чому мотори різні? Головка інша і прошивка? і в районі 5н.м. моменту у мене більше згідно ТТХ. Конструктивно трохи різні, але за характеристиками дуже близькі.
В мене 105 к.с. при 6500 і 130н.м. при 4000., що там у тіпо 1,4? 90 чи 95 к.с але при 6000, і моменту в районі 125-127 пікового? тобто різниця в районі 5%.
Коробка у мене така ж як на гранде пунто 1,4 16 клап (95 к.с.), і чого це фіат іншу мені не поставив?, потужність зросла ж на 10к.с і піковий момент на 5н.м..
Підозрюю, що нічого фіат не змінював і у тіпо, та й навіщо міняти, якщо момент на колінвалу той же. Але це моє припущення, може вони щось і змінили.
Bogd@n_Lutsk
Ще раз, мотори різні: у вас M-Air у Тіро 1.4 16v!!! А в чому різниця - і-нет в допомогу.
Нема ні часу, ні бажання пояснювати _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Bogd@n_Lutsk
Ще раз, мотори різні: у вас M-Air у Тіро 1.4 16v!!! А в чому різниця - і-нет в допомогу.
Нема ні часу, ні бажання пояснювати
Та я ж не кажу, що вони однакові, але характеристики в них дуже подібні, і блоки циліндрів в них якщо не ідентичні, то майже однакові. Навіщо тоді іншу коробку під це робити.
Чим відрізняються я ж писав -- голова інша принципово. Я знаю як працює мультиейр, бачив і презентаційні відео, і розбір головки, і знаю як саме виглядає модуль мультиейр і принцип його роботи.
Напишу більше -- якщо взяти гранде пунто з двигуном 1,4 (16 клапанів), з класичною головою (та що з 2-ма розподільними валами), то згідно TTX там 95к.с. і 125н.м. і коробка точно така ж як у мене. Щось я дуже сумніваюсь, що двигун тіпо 1,4, який з аналогічними характеристиками, суттєво відрізняється від того гранде пунто. Звідси роблю висновок, що дуже ймовірно і коробка така ж.
Навіть якщо порівняти мою коробку із тією, що ставилась на звичайні 8-клапанні 1,4 бензинки (77к.с), то фактично така сама коробка і з тими ж передаточними числами на перших 5-ти передачах, тільки без 6-ї передачі, і називається вона "C514.5".
Може ви чомусь подумали, що у мене більш поширений мультиейр з турбінкою?, то таки да, там зовсім інша коробка, бо момент на колінвалу десь в 1,5 раза вищий.
Я не знаю, яка саме коробка на тіпо ставилась, але, згідно логіки, не було причин розробляти зовсім нову, хіба тільки якщо зі старою були проблеми з надійністю.
Хоттабыч, бз образ, Ви ж, як я розумію, близькі до фіат сермісу, то напишіть конкретно яка модель коробки ставилась на тіпо.
Ваша відписка, що двигун інший, тому і коробка не така -- це ні про що, бо одні і тіж коробки могли ставитись на різні двигуни, але з подібними характеристиками.
Для прикладу, на той же гранде пунто коробка C510.5 ставилась на турбобензин 1,4 і на дизель 1,3 75к.с., і передаточні числа різні лише у 5-й передачі. А все тому, що момент на колінвалу у цих двигунів майже однаковий, хоча вони ну геть різні.
Водночас, на тому ж авто двигун 1,3, але 90к.с., мав уже іншу коробку, бо момент видає помітно вищий.
Друзі, у мене на цей момент пробіг 50000 км. Машина 2017 року. Наскільки це значний пробіг для нашої машини? Можливо, хтось вже 100000 розміняв? _________________ Fiat Tipo 1.4 МТ (95 л.с.) Хетч
Та це взагалі не пробіг, шо 50, шо 100 т.к. для нормального двигуна, не переймайтеся, лийте нормальні масла та інше і їхайте на здоровля. Я свої - Сієни- 209 т.к. не вважаю критичними.
Знайомий одесит на аналогічній- 1,242 л, 80 ли.си. капіталку зробив на 400 т.к. і продовжує їздити. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме