|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Вт Янв 28, 2020 17:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Taras_Potatos писал(а): | manhunt писал(а): | Taras_Potatos писал(а): |
Але це не точно. |
звичйно ж ні - у всьому світі купа комерційного транспорту з турбо і міліонними пробігами із сотнями стартів/стопів за добу і у кожного обов'язково стоїть турботаймер або чекають кожен раз |
Вважаю недоречним проводити паралелі між комерційим транспортом, котрий міліонник і посполитими легковиками.
А також частота ремонту турбін на тих міліонниках не розкрита. Чи ти стверджуватимеш, що турбіна служить стільки ж, скільки й двигун? |
При дотриманні правил єксплуатації турбіни ходять не менше двигуна,там практично немає чому зношуватися.
Турбіні потрібно охолоджувати так як і двигун:
Якщо двигун йшов певний час на максимальній потужності то й глушити не можна відразу.Так і турбіна,але потрібно розуміти на яких режимах працює турбіна і за скільки вповільнюється .В режимі холості оберти це біля 6-7 тисяч,середні 15-70,максимальні 150-200.З максимальних до холостих турбіна вирівнює десь секунд 10,от і відповідь.На максимальних та середніх потрібно 2-10 секунд.Я взагалі не розумію як можна глушити авто щоб зашкодити тількі турбіні окремо?,а ці турботаймери-то гроші на вітер. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|