 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17290 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 18:55 Заголовок сообщения: |
|
|
Сколько надо качать в баллон из газопровода, если там от силы 0,05 кгс/см. кв, а надо 200? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Котопотам Италомафиози


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.12.2015 Сообщения: 653 Откуда: UA, Київ
Авто: Doblo Panorama 1.4 LPG; 2006 р.в.
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 20:02 Заголовок сообщения: |
|
|
купите газированную хонду, там в некоторых моделях станция в комплекте.
 _________________
 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Heet Италоманьячище


Возраст: 45 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 16.01.2013 Сообщения: 3295 Откуда: Полтава
Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 21:17 Заголовок сообщения: |
|
|
Друзья не буду Вас ни в чем убеждать Я ездил на газу 15 лет назад, на пропане. Плюсы были неочевидны, поскольку моя Нива его хавала как воздух. И сейчас, если разобраться - я ничего не приобрету, если поменяю машину с расходом соляры 4,5-5 на 9-10 на газу. Тут вопрос в другом. Дизель становится обузой, и как ни странно, не в Европах, а у нас тоже. Именно в стоимости топлива. Я подозреваю, что оно вскоре станет еще дороже. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
OLE-OLE Италомафиози

Возраст: 52 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 12.11.2006 Сообщения: 933 Откуда: Вінниця
Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 21:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Heet писал(а): | Друзья не буду Вас ни в чем убеждать Я ездил на газу 15 лет назад, на пропане. Плюсы были неочевидны, поскольку моя Нива его хавала как воздух. И сейчас, если разобраться - я ничего не приобрету, если поменяю машину с расходом соляры 4,5-5 на 9-10 на газу. Тут вопрос в другом. Дизель становится обузой, и как ни странно, не в Европах, а у нас тоже. Именно в стоимости топлива. Я подозреваю, что оно вскоре станет еще дороже. |
4,5-5 соляры по городу или на трассе?
9-10 газа по ...???
У меня 1.6 в 223 кузове хавает по городу 11, а по трассе около 7.
Не знаю какой расход у 1.4 в 263 кузове ...
Кстати.
Пропана автомобили расходуют чуть больше чем бенза, а метана наоборот, чуть меньше (даже по заводским характеристикам) |
|
Вернуться к началу |
|
 |
игорь 19777 Италомафиози


Возраст: 49 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 07.03.2014 Сообщения: 567 Откуда: украина
Авто: FIAT NUOVO DOBLO 1.4 CNG Turbo E5
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Heet Италоманьячище


Возраст: 45 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 16.01.2013 Сообщения: 3295 Откуда: Полтава
Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 22:30 Заголовок сообщения: |
|
|
OLE-OLE писал(а): | Heet писал(а): | Друзья не буду Вас ни в чем убеждать Я ездил на газу 15 лет назад, на пропане. Плюсы были неочевидны, поскольку моя Нива его хавала как воздух. И сейчас, если разобраться - я ничего не приобрету, если поменяю машину с расходом соляры 4,5-5 на 9-10 на газу. Тут вопрос в другом. Дизель становится обузой, и как ни странно, не в Европах, а у нас тоже. Именно в стоимости топлива. Я подозреваю, что оно вскоре станет еще дороже. |
4,5-5 соляры по городу или на трассе?
9-10 газа по ...???
У меня 1.6 в 223 кузове хавает по городу 11, а по трассе около 7.
Не знаю какой расход у 1.4 в 263 кузове ...
Кстати.
Пропана автомобили расходуют чуть больше чем бенза, а метана наоборот, чуть меньше (даже по заводским характеристикам) |
4-5 на трассе, около 6-7 по городу. Но в городе бывают нюансы )) Вы таки хотите подсадить меня на метан?  |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Диндир Италофан


Возраст: 61 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 19.01.2014 Сообщения: 267 Откуда: Нечіпайлівка
Авто: Fiat Nuovo 1,4i, ГБО LPG +варіатор, FlashLube, 128000
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 22:41 Заголовок сообщения: |
|
|
130 тищ їжжу на такому. Проблем нема.
Тільки треба самому добре розібратись з газом - самому треба навчитись настроювати. Движок маломірка, то там багато тонких місць по пікових режимах щоб і тяга була як на бензині, і економія, і двигуну не нашкодити. На СТО навряд чи будуть відточувати.
Слабоватий, але якщо треба, можна й пошустрити на обертах. На трасі молодця. До 170 іде. Тільки він не для швидкості - більше 4000 на газу крутити шкода, то й ставиш відсічку газу на 120кмч. А вище вже грошей шкода.
Вартість їзди не вища за дизель.
Для тревел і бізнес влаштовує повністю. Брав би зараз з таким двигуном? Ні. Мені за 50.
А після дизеля сумно може бути.
Последний раз редактировалось: Диндир (Вт Ноя 20, 2018 22:51), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
 |
игорь 19777 Италомафиози


Возраст: 49 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 07.03.2014 Сообщения: 567 Откуда: украина
Авто: FIAT NUOVO DOBLO 1.4 CNG Turbo E5
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 22:46 Заголовок сообщения: |
|
|
Диндир писал(а): | 130 тищ їжжу на такому. Проблем нема.
Тільки треба самому добре розібратись з газом - самому треба навчитись настроювати. Движок маломірка, то там багато тонких місць по пікових режимах щоб і тяга була як на бензині, і економія, і двигуну не нашкодити. На СТО навряд чи будуть відточувати.
Слабоватий, але якщо треба, можна й пошустрити на обертах. На трасі молодця, після сотні дуже живий. До 170 іде. Тільки він не для швидкості - більше 4000 на газу крутити шкода, то й ставиш відсічку газу на 120кмч. А вище вже грошей шкода.
Брав би зараз з таким двигуном? Ні.
А після дизеля сумно може бути. | Так у тебя двигло без турбины и восемь клапанов? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Диндир Италофан


Возраст: 61 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 19.01.2014 Сообщения: 267 Откуда: Нечіпайлівка
Авто: Fiat Nuovo 1,4i, ГБО LPG +варіатор, FlashLube, 128000
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 22:53 Заголовок сообщения: |
|
|
Без турбіни, 16V, 95 кс |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Heet Италоманьячище


Возраст: 45 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 16.01.2013 Сообщения: 3295 Откуда: Полтава
Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 23:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Не розумію, в чому зв'язок між 50 і "не брав би". В мене руки ніби не з жопки, розібрався з дизелем - розберусь і з газом. Чи є інші причини? |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Диндир Италофан


Возраст: 61 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 19.01.2014 Сообщения: 267 Откуда: Нечіпайлівка
Авто: Fiat Nuovo 1,4i, ГБО LPG +варіатор, FlashLube, 128000
|
Добавлено: Вт Ноя 20, 2018 23:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Heet писал(а): | Не розумію, в чому зв'язок між 50 і "не брав би". В мене руки ніби не з жопки, розібрався з дизелем - розберусь і з газом. Чи є інші причини? |
Крім тих, що люблю притопити й пошустріше, а буває не вистачає? звичайно, є. Справа ж не в тому звідки руки ростуть.
От треба їхати десь далеко по трасі, а 110 пиляти то просто довго й нудно, навіть коли не зважати, що тебе тази й ланоси обходять.
1,3 живіший на низьких, а на великих обертах 1,4 вже стріляє проти дизеля. Але звикнути до цього дуже важко. Імхо. Та й не покрутиш до 5000об. на газу, от в чому проблема.
І з цим двигуном в ній мало плюшок в стокові, як я бачу. В мене навіть птф не було, не те що ду, підігріву чи клімату.
Ну і ресурс.
По газу: паяв дата кабелі, ставив варіатор, розбирався з програмами й прошивками на гбо. Часу пішло багато. Але клапани тут маленькі й тоненькі, так що треба. А зараз практично неможливо розібрати по тязі на чому їдеш - газу чи бензі.
Для сім"ї й бізнесу по практичності варіант звичайно супер. Машинка тепла з цим движком, це не 1,3. Все відносно. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
OLE-OLE Италомафиози

Возраст: 52 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 12.11.2006 Сообщения: 933 Откуда: Вінниця
Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower
|
Добавлено: Ср Ноя 21, 2018 01:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Heet писал(а): | OLE-OLE писал(а): | Heet писал(а): | Друзья не буду Вас ни в чем убеждать Я ездил на газу 15 лет назад, на пропане. Плюсы были неочевидны, поскольку моя Нива его хавала как воздух. И сейчас, если разобраться - я ничего не приобрету, если поменяю машину с расходом соляры 4,5-5 на 9-10 на газу. Тут вопрос в другом. Дизель становится обузой, и как ни странно, не в Европах, а у нас тоже. Именно в стоимости топлива. Я подозреваю, что оно вскоре станет еще дороже. |
4,5-5 соляры по городу или на трассе?
9-10 газа по ...???
У меня 1.6 в 223 кузове хавает по городу 11, а по трассе около 7.
Не знаю какой расход у 1.4 в 263 кузове ...
Кстати.
Пропана автомобили расходуют чуть больше чем бенза, а метана наоборот, чуть меньше (даже по заводским характеристикам) |
4-5 на трассе, около 6-7 по городу. Но в городе бывают нюансы )) Вы таки хотите подсадить меня на метан?  |
Никоим образом, выбирать вам самому, что вам лучше подходит.
Я просто вам немного дал информации к размышлению.
Я тоже дооолго шёл к своему выбору, к газу относился скептически. смущала кустарная установка ГБО на авто. По этому и предпочитал чистый бензин. Занимаюсь разборкой авто и ГБО у меня были в наличии, но устанавливать категорически не хотел, из-за принципа: "НА АВТОМОБИЛЕ ДОЛЖНО СТОЯТЬ ТО, ЧТО ДОЛЖНО СТОЯТЬ ПО ЗАВОДУ"
Все мы прекрасно знаем проблемы двойной топливной системы (хорошо едет на бензе - плохо на газу или наоборот)
Но ЗАВОДСКАЯ установка ГБО таки победила. Двигатель изначально заточен под газ и не нужно ломать голову, как подружить две системы питания с зажиганием (всё уже придумали за нас конструкторы на заводе-изготовителе авто) |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Di-MA Италоманьячище


Возраст: 53 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
Di-MA Италоманьячище


Возраст: 53 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Ср Ноя 21, 2018 10:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Як би я стояв перед вибором пропан,метан або дизел? напевне лишився б на дизелі,усе о крім метану пробував,на метан не сяду(200кг\см) переконують цього не робити.З дизелем найменше проблем й найбільш вільне переміщення.Хіба що трохи потребує відношення на Ви. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Диндир Италофан


Возраст: 61 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 19.01.2014 Сообщения: 267 Откуда: Нечіпайлівка
Авто: Fiat Nuovo 1,4i, ГБО LPG +варіатор, FlashLube, 128000
|
Добавлено: Ср Ноя 21, 2018 12:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Di-MA писал(а): | Як би я стояв перед вибором пропан,метан або дизел? напевне лишився б на дизелі,усе о крім метану пробував,на метан не сяду(200кг\см) переконують цього не робити.З дизелем найменше проблем й найбільш вільне переміщення.Хіба що трохи потребує відношення на Ви. |
Якщо їздити більше 20тис в рік, то приєднуюсь, дизель. Якщо газ, то двигун має бути з запасом по об"єму. А в нашому випадку 1,4 це вже межа, де водію треба мати голову. Оце єдине, що я хотів донести топікстартеру.
Ну а при пробігові 10тис. в рік дизель і газ то просто збочення.
А з приводу того. що з дизелем менше проблем, (зокрема сучасним) то не згоден. В мене їх нема взагалі, то як їх може бути менше.
У сусіда рено докер 1,5 дсі з салону, 50 ткм. То зима, гріє півгодини бо дитину везти, то свічки чи що, бо заводиться погано, вже міняв одну чи дві, то помилки якісь викидає, десь на діагностику мав їхати, акум 3 роки і вмер, ось зима треба міняти, то ДТ хезе яке попало (на дорогі заправці), і зливав. Да, це точно, треба на Ви ще й навшпиньки.
Найбільше вільне переміщення? А наскільки в нас це актуально? Та й я ніколи не бачив водія на машині нашого типу, що заплатив на заправці 2 тисячі. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|