 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Божко Дима Amico

Возраст: 58 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
|
Добавлено: Вт Дек 17, 2019 18:33 Заголовок сообщения: |
|
|
Прочитав ваш допис і подумав:1.Ви вдало пожартували.2.Якщо ні , то ваш допис приклад що не завжди в майстернях фахівці з солідним стажем роботи зможуть правильно визначити причину.3.Здивован,що за час роботи на шиномонтажі вам не зустрічались легкосплави з пластиковими центруючими втулками вцентральному отворі. Бо мою увагу на їх присутність(і відсутність в одному колесі) звернув ваш колега, він розказав і про цетрацію колеса отвором на ступеці.Трохи соромно визнати що це була новина для мене(інженера-механіка с\г виробництва, за освітою). Приклад того, що знання "ржавіють". До випадка вібрації це колесо знімалось ставилось на ступецю з дюжину раз. Аж поки не попало єксцентриком.
Чудні справи твої ,тіла обертання. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17290 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вт Дек 17, 2019 19:12 Заголовок сообщения: |
|
|
Резюме- у нас різні авто, диски, колеса, моїм легкосплавам для центровки досить болтів, вашим- кільця треба, мені не повезло, шо робити...
На шиномонтажі ні дня не працював, тільки деколи користувався, втулки не тільки зустрічались, точно знаю- є різні, навіть в руках тримав не раз, коли на авто доці колеса міняв, і що цікаво- що на її Хуньдаї кільця є, що на моєму Фіаті їх нема, а різниці за багато років не помітив.
І питання, на яке ви не відповіли- якщо кільця- наше все, для чого конусні поверхні на болтах/гайках та дисках? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Божко Дима Amico

Возраст: 58 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
|
Добавлено: Вт Дек 17, 2019 21:04 Заголовок сообщения: |
|
|
Неправильно зрозуіыв, бо ви не так висловились.Зазвичай автовласники колеса(будь-які) самі таскають тільки з багажника в склад і в зворотньому напрямі.Чомусь не подумав про таке таскання колес.Конусні поверхні на колісних болтах для центрації отвору в диску з різьбовим отвором в ступиці і відповідно вісі колеса з вісью ступеці-так я думаю.Чи то які міжнародні правила чи то ініциатива автовиробників але центрація дублюеться ценральним отвором колеса і буртиком на ступеці, за всі автівки не скажу але в багатьох.Виняток оригінальна конструкція Автозаза(царство йому небесне).Таке дублювання унеможливлюе єксцентричний монтаж колеса, випадок описаний мною.Думаю ,що вставні кільця то намагання виробника розширити ассортимент "куди можна поставити" даний диск. Не рідкі випадки "відпускання" колісних болтів, посадка диска центральним отвором на ступицю може чим і допоможе. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17290 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вт Дек 17, 2019 21:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Автоваз- дитина Хвіата, ви в курсі? Коли кріплення здохне/відпуститься, ніякі пластикові кільця не врятують. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|