Час переходу - це коли заводиш вже прогрітий мотор і через скільки сек./хв він перейде на газ. Мені установщик поставив десь 2 хв. На минулому авто було 10 сек...
Гм... А нащо це? Який в цьому сенс?
У мене коли я заводю вже прогрітий мотор, він переходить на газ миттєво. Навіть не розумію який сенс робити інакше.
Літом у жару +30 переходе на газ буквально секунд за 20-30, навіть як що авто до того простояло пару днів.
... щоб хтось незалежний від установщика оглянув "норми безпеки", чи в тебе там газові шланги не із старої лійки для душу і т.п...
Курва, я навіть не уявляю який це має бути поц-установщик, щоб поставити шланги аби які
Я собі взагалі сам збирав весь комплект, окрім редуктора та форсунок (перших, потім сам собі stag-и купляв). Мені установщик конкретно написав що купити, які шланги, який діаметр, клапан, датчики, тощо, дав контакти кількох магазів що спеціалізуються на ГБО, я сам їздив і це все купляв, а як щось було незрозуміло, то дзвонив установщику.
Але це не тому що я параноїк , просто у установщика часу не було кататися і оте все самому закуповувати, або це б розтягнулося на значно довший час
по цьому інтервалу шось трохи не доганяю, за що воно відповідає
Якщо стоїть наприклад 0, то всі бензинові форсунуи раптово переключаюттся на газові. Якщо наприклад 1 секунда, то спочатку перший циліндр, через секунду 2-й, і так всі. За цей час мізки авто встигають підкоригувати якість суміші для покриття всіх погрішностей. _________________
Гм... А нащо це? Який в цьому сенс?
У мене коли я заводю вже прогрітий мотор, він переходить на газ миттєво. Навіть не розумію який сенс робити інакше.
згоден,
(ну мені можливо поки так поставили через постріляні свічки. бо сказав обов'язкової їх замінити і заїхати повторно для "точного калібрування" налаштувань.)
oosimvol писал(а):
Якщо стоїть наприклад 0, то всі бензинові форсунуи раптово переключаюттся на газові. Якщо наприклад 1 секунда, то спочатку перший циліндр, через секунду 2-й, і так всі. За цей час мізки авто встигають підкоригувати якість суміші для покриття всіх погрішностей.
дякую, тепер зрозуміло
п.с. доречі, підключився китайським rx-tx, переключення у майстра стоїть наче 2 сек... але переходить на газ наче пізніше. На гарячу спочатку горить червоним 2 хв, потім 1 зелена поділка (Stag Qbox Plus).
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Гм... А нащо це? Який в цьому сенс?
У мене коли я заводю вже прогрітий мотор, він переходить на газ миттєво. Навіть не розумію який сенс робити інакше.
згоден,
(ну мені можливо поки так поставили через постріляні свічки. бо сказав обов'язкової їх замінити і заїхати повторно для "точного калібрування" налаштувань.)
oosimvol писал(а):
Якщо стоїть наприклад 0, то всі бензинові форсунуи раптово переключаюттся на газові. Якщо наприклад 1 секунда, то спочатку перший циліндр, через секунду 2-й, і так всі. За цей час мізки авто встигають підкоригувати якість суміші для покриття всіх погрішностей.
дякую, тепер зрозуміло
п.с. доречі, підключився китайським rx-tx, переключення у майстра стоїть наче 2 сек... але переходить на газ наче пізніше. На гарячу спочатку горить червоним 2 хв, потім 1 зелена поділка (Stag Qbox Plus).
У меня КМЕ, но у Вас перекл. Цил стоит 0. Может это и оно. _________________
Для звичайної атмосфери більшість рекомендують не перевищувати оберти на газу більше ніж 4000-4200, а деякі і взагалі 3500.
Які максимальні "безпечні" оберти переходу на бензин для t-jet?
oosimvol писал(а):
Цил стоит 0. Может это и оно.
не воно, переключається як і має бути, то просто я не правильно зрозумів роботу показчика) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Не ставил гбо только на турбированый 2,5,
но в принципе все надо считать с самого начала:
ГБО: мифы и реальность, или почему не надо ставить
https://carbook.ua/media/articles/gbo-myths
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме