Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.09.2015 Сообщения: 28 Откуда: Украина
Авто: Doblo сargo
Добавлено: Пн Сен 14, 2015 14:19 Заголовок сообщения:
У меня конечно доблик и спорить о скорости на дороге глупо. Но разница в цене на шины больших размеров впечатляет. Не понимаю низкопрофильную на наших дорогах, в чем смысл, круто выглядеть?
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25265 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Пн Сен 14, 2015 14:21 Заголовок сообщения:
мне 195/65/15 и не лезет, и смотрится говняно.
а 195/55/15 - совсем другое дело _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 61 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.01.2014 Сообщения: 267 Откуда: Нечіпайлівка
Авто: Fiat Nuovo 1,4i, ГБО LPG +варіатор, FlashLube, 128000
Добавлено: Ср Сен 16, 2015 09:30 Заголовок сообщения:
Краб писал(а):
У меня конечно доблик и спорить о скорости на дороге глупо. Но разница в цене на шины больших размеров впечатляет. Не понимаю низкопрофильную на наших дорогах, в чем смысл, круто выглядеть?
Та не то шоб круто. Ну. Приличие. У меня на другой машине 235-я, а на доблике и на 185-й не стыдно.
Это как прийти на свадьбу свидетелем в даже очень класной футболке и кедах.
Или на рыбалку в Гучи.
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2007 Сообщения: 2430 Откуда: киев
Авто: ,fiat bravo trofeo 1242 16v 2000г,FIAT GRANDE PUNTO 2006 1.4 гбо,Fiat croma2 1,8 16v ГБО,фиат крома 2.0i.e 834b146--1986г--продана
Добавлено: Чт Сен 17, 2015 13:56 Заголовок сообщения:
У меня стояла 205-70-14 на кроме --прекрасно машинка себя чувствовала,ямы по сравнению с 175-70-14 вообще не чувствоавлись,едиственное при неюольшой нагрузке затирали задние колеса(у меня тогда были штатные диски(6,5 дюймов).Ту резину докатал и потом максимум ставил 195-70-14.Клиренс на 14-х лдисках низковатый,но для трассы вполне сойдет.20- лет катаюсь на 14-х дисках.
Шість років назад я купив авто. З комплектом літніх та зимових шин. Літні давно вже замінено, а от до зимових все черга не доходила. Причина у тому, що зимою користуюсь авто не часто, та й то по моєму містечку - 30-40 км/год, застряг - гукнув, штовхнули, поїхав далі. Але у цю зиму таки доведеться поганяти авто по дорогам. Тому є потреба замінити шини. Але якими критеріями користуватись під час вибору? Як знайти золоту середину в ланці ціна-якість-безпека-доцільність?
Я розумію, що це питання на кшталт "какоємаслоліть?", але прошу допомоги у виборі. Якщо порадите конкретну модель з свого досвіду - теж спасибі. Приймаю будь-які поради, але прошу все-таки утриматися від пустопорожньої балаканини.
Отже, вихідні данні задачки та моє особисте бачення такі:
1 ) потрібні шини 185/65 R14, індекс навантаження менше 84 (500кг) брати безглуздо, індекс швидкості більше N (140 км/год) як для зими теж не потрібен, але пропозицій на нашому ринку не так вже й багато, найчастіше зустрічається середнє - від 86 Q або 86 Т до 90 Т.
2 ) можна узяти брендову модель, скажімо MICHELIN X-ICE XI2 185/65 R14 86T або MICHELIN X-Ice XI3 185/65 R14 90T XL і радіти з того, але я не зможу й до половини затерти протектор до того моменту, доки гума задубіє. То ж навіщо платити за те, що потім буде викинуте на сміття. І тут є одне запитання до досвідчених.
3 ) чи можна зимові шини, які стали вже дубовими та для зими не придатними, добити влітку? Я маю на увазі, чи не ризиковано це? Я розумію, що яка б зимова гума не була вже дубова, літній асфальт для неї стане наждачкою. Але все-таки? Не викидати ж добро, коли його можна (а чи можна?) ще використовувати.
4 ) також звернув увагу на більш дешеві моделі - Fulda Kristall Montero 3 185/65 R14 86T та Toyo Observe Garit GSi5 185/65 R14 86Q, а також вже зовсім бюджетну - Nexen WinGuard WinSpike WH62 185/65 R14 90T. Різниця в ціні невелика, але кожна модель, по відгукам, має свої мінуси - або слабка на гулі, або погано тримає ожеледь на асфальті, тощо.
5 ) манера їзди - не гонщик, гострих відчуттів мені достатньо у других місцях, та й авто вже "не дєвочка" - 130 км/год влітку - максимум.
Denwer
Наукову дисертацію читав. Можна давати дохтура наук. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
borel1990
Я на Фулде много лет... Зимой оч доволен, правда версия 2 гребла в гавне лучше (мож это мое субъективное мнение), на льду вполне пристойно.
Лето Ecocontrol - едет здорово, качество сцепы с дорогой не особо изменилось с износом (кстати и с аквапланированием все вполне пристойно), недостаток - небольшой пробег, но это возможно манера езды, то где я езжу (в основном говнодороги, гравий, частный сектор, промзона и прочее) ну и возраст резины играет не в пользу стойкости оной. _________________
З твого відгуку:
"в торможении надо быть осторожным, легко срывается в юз...
срывается в боковое скольжение очень резко...
На добавление газа в заносе реагирует достаточно вяло..."
Наче б то все погано, але це з твоєї точки зору "не драйверская совсем резина" (так, так, плюси я теж побачив та відмітив). Оптимізму додає "Предполагает спокойную манеру езды". _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Nokian Хакапелита
пойду в третью зиму, нареканий нет вообще. что по снегу, что по льду - выгребает-держит. и не задубела. правда на летний период стоит на дисках и пропрыскал силиконом
borel1990
но я себе не 185/65, а 175/70 в R14. как на мой взгляд, для зимы чуть уже и повыше лучше _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
borel1990
Ну як що повисмикувати фрази із тексту, то там багато яких висновків наробити можна
Резумуючі коротко, на асфальті дуже приємна. Неочікувано. Треба бути обережніше з гальмуванням, особливо на мокрому асфальті, але це У ПОРІВНЯННІ З ХОРОШОЮ ЛІТНЬОЮ гумою.
На зимових покриттях у мене головна претензія до неї одна - недостатня гребучість, зважаючі на її злий протектор. Великі плюси натомість, прохідність у багні, та неочикувано чудова поведінка на ожеледі.
Решта все, адекватні середні параметри.
Але як що хочеш брати участь у Раллі Швеції, то це точно не твоя гума
П.С.: До речі підтримую Хотабича, на зиму брав 175/65, попри свій літній розмір у 185/60.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме