А у техпаспорі деякий час навіть тип палива не вказувався.... а ДАІ цю інфу мало ..... Дивно, нє?
Ничего удивительного.
Им всегда всё мало.
Им законы знать не нужно, не положено, не выгодно...
Законы необходимо знать нам.
Казалось бы идиотизм, но то селяви у нас такая.
Государство думает только об одном - как развести народ на деньги.
А народу уже надо думать о том, как свои деньги сохранять при себе и не кормить жирных ублюдков.
Номер двига должен быть, машину у которой б/н двиг. никогда на учет не поставят (если нет ГТД шки, и письма дилера о том, что мотор был ими заменен и ими куплен, например, потому что ребилдовые моторы Фордов идут с завода б/н), мало того, номера двигов бьются по базе, если машина в угоне.
Кроме этого, если у вас номер двига перебит, это тоже торба.
Машину вы с учета снимете, а на учет, не поставите.
Короче говоря, если вы меняете двиг, вы должны быть уверены, что он не с угнанной машины, и номер на нем не перебит, а при снятии с учета, обязаны предоставить старый ГБЦ с номером который забит в базу... _________________ Я, пол-царства отдам за коня...
До ремонту свого двигуна ....я взнавав всі ціни. Розточка - 400грн, комплект поршнів з кольцами - 3800 грн, гільзування - 600-800 грн, ще направляючі клапанів - коло 250-300 грн, сальники клапанів - 150грн.. і так далі. І так набігає немаленька сума. Все залежить від цін на запчастини.
Номер двига должен быть, машину у которой б/н двиг. никогда на учет не поставят (если нет ГТД шки, и письма дилера о том, что мотор был ими заменен и ими куплен, например, потому что ребилдовые моторы Фордов идут с завода б/н), мало того, номера двигов бьются по базе, если машина в угоне.
Кроме этого, если у вас номер двига перебит, это тоже торба.
Машину вы с учета снимете, а на учет, не поставите.
Короче говоря, если вы меняете двиг, вы должны быть уверены, что он не с угнанной машины, и номер на нем не перебит, а при снятии с учета, обязаны предоставить старый ГБЦ с номером который забит в базу...
Номерною запчастиною, в цьому і може вилізти геморой.
Вітя
Готовий розточувати блоки за 300 нє, 200, нє за 150$. Приймаю блоки ешелонами!
Можеш сміливо плювати в очі тим, хто декларує такі ціни.
Розточка блоку це не взяв різець і погнав його по циліндрах, дана операція в нас виконується на дорогому обладнанні, тобто знімається повністю вся овальність з дотриманням всіх квалітетів, потім йде поліровка дзеркальної поверхні і т.д. Точних даних і послідовності не памятаю. бо цим не займаюсь, але бачив кінцевий результат. По цінах за ремонт спорити небуду, але не від одного чув ціну за капіталку від 12тис грн. _________________ Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56
Номерною запчастиною, в цьому і може вилізти геморой.
Вітя
Готовий розточувати блоки за 300 нє, 200, нє за 150$. Приймаю блоки ешелонами!
Можеш сміливо плювати в очі тим, хто декларує такі ціни.
Розточка блоку це не взяв різець і погнав його по циліндрах, дана операція в нас виконується на дорогому обладнанні, тобто знімається повністю вся овальність з дотриманням всіх квалітетів, потім йде поліровка дзеркальної поверхні і т.д. Точних даних і послідовності не памятаю. бо цим не займаюсь, але бачив кінцевий результат. По цінах за ремонт спорити небуду, але не від одного чув ціну за капіталку від 12тис грн.
В нас така система, скількі на запчастини віддаси стільки і за ремонт, от і вийде до 12 тис.грн.
Вітя
Кажу ще раз. Це найобка! Хай пробачать мені мою французьку.
Подзвони http://www.sp-vms.com/index.php?l_id=2 і дізнайся сам. Хлопці внатурі працюють на епічному обладнання.
P.S. Рекомендую почитати про хонінгування. Щоб не писати дурниць про дзеркало. Ну і не вестись на різні байки усяких жмикрутів. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Вітя
Кажу ще раз. Це найобка! Хай пробачать мені мою французьку.
Подзвони http://www.sp-vms.com/index.php?l_id=2 і дізнайся сам. Хлопці внатурі працюють на епічному обладнання.
P.S. Рекомендую почитати про хонінгування. Щоб не писати дурниць про дзеркало. Ну і не вестись на різні байки усяких жмикрутів.
Що таке "хонінгування" та інші розумні вислови знаю. навіть дуже добре, адже 5 років навчання в ІФНТУНГ на спецільності "Автомобільне Господарство" і пройшовши цілі предмети повязані з ремонтом автомобілів, ДВЗ, турбін, електрообладнання автомобіля і ще цілої купи предметів, можу зрозуміти розточку циліндрів за смішні гроші, і якість виконання(особисто я ніколи б не дав блок на розточку за 200дол)+ мав багато можливості побачити ремонт різних вузлів автомобілів закордоном(в звязку з своїм родом заняття).
Тепеп террмін "дзеркало", воно розповсюджується на внутрішню поверхню гільзи, тобто там де "ходить" поршень
Цитата:
Точно! Зеркало там и нах. не нужно...
тепер розумію обізнаність форумчан в суті питання про яке говоримо
Да, отакі ми дурні.
Дуже дякую за лікбез.
Ви вже скан диплома дайте, щоб авторітетніше це виглядало, бо розточка, та хонінгування, це дійсно нанотехнологія, яка вимагає унікального обладнання...
І дуже, дуже коштовна робота.
Не смешите, я вас прошу.
Расточка с хонинговкой стоит 500 - 700 грн., в зависимости от количества цилиндров. _________________ Я, пол-царства отдам за коня...
Вітя
Кажу ще раз. Це найобка! Хай пробачать мені мою французьку.
Подзвони http://www.sp-vms.com/index.php?l_id=2 і дізнайся сам. Хлопці внатурі працюють на епічному обладнання.
P.S. Рекомендую почитати про хонінгування. Щоб не писати дурниць про дзеркало. Ну і не вестись на різні байки усяких жмикрутів.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме