|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Чт Окт 31, 2019 13:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Цитата: | п.с. Romko, бачу в тебе 4Д ще є, як воно у порівнянні із Браво? Машини наче одного класу. Можна якось порівняти у драйві, надійності, комфорті? |
"надійності" - ну тут у Хонди нема конкуренції, пробіг 180 тис - тільки масла колодки і пару сайлентів по ходовій, - але з кузовом у япошок як завжди трабли , 4D 2008 го року, але кузов з Браво 2008го і рядом не стояв - рижики вже всюди, слабе ЛКП\ нульова шумка... і тд
"драйву" - 1.8 Хондовский R18 також доволі драйвовий двигун, при тому жре фігню - навіть менше ніж Браво... - ну але з турбовим браво точно не порівняти, Браво в режимі спорт так навалює шо просто
"комфорт" - шо то табуретка шо то салон в Браво цікавіший, і фіч всяких більше _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пт Ноя 01, 2019 15:08 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): |
"надійності" -
...
салон в Браво цікавіший, і фіч всяких більше |
Хонда надійна - бо проста, і двигун простий атмосферник ... ну із втеком, але то не замудрена і перевірена технологія, якій вже 30+ років)
MultiAir складніший технічно... навіть якби його б зробила хонда, ресурс був би відповідно не набагато більший за 80-100тис...
t-jet - теж, турбіна - це вже мінус ресурс... навіть якщо кинути її на 4д.
Просто по ціні на ринку Браво (1.4Т) і 4Д/5Д (1.8 ) майже однакові... але чомусь загалом Браво здається цікавішим....
п.с. у плані дороговизни обслуговування - в середньому на Хонді регламенти набагато більші (рідше міняти), менше вилазить "болячок", але і ціни на запчастини (нові і розборки) начебто трохи відповідно вищі ?
Хоттабыч писал(а): |
Болячки (точнее - детские болезни) были на первой партии машин с MultiAir.. |
Тоді які болячки з 2010 року у "покращених" Браво? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Пт Ноя 01, 2019 15:42), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
Demian Член клуба
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.11.2005 Сообщения: 2411 Откуда: Гостомель
Авто: Fiat Tempra 1.6 '96 > Fiat Bravo '07 Dynamic > Jeep Compass '16 FWD 2.4 AT + Smart Forfour '04 AT 1.5
|
Добавлено: Пт Ноя 01, 2019 15:33 Заголовок сообщения: |
|
|
До 2010 года моторчики привода заслонок климат - контроля были марки Bosch. Очень ненадежный узел. С 2010 начали ставить Denso. Говорят ломаться они стали в разы реже, но иногда случается. Цена вопроса - по 40-50USD за каждый моторчик (их там 5шт), но 2 из них, со стороны водителя, можно заменить только со съемом торпедо.
Можно заменить все самостоятельно, инструкций и фото в интернете много. |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Ср Ноя 20, 2019 14:51 Заголовок сообщения: |
|
|
То загалом виходить що у нас 120/150ти-сильна t-jet версія менш проблемна ніж 140-ка сильна MultiAir...
Моторчики заслонок, то дрібниця - пів дня пальці позбивав і замінив, а двигун?
Бо якщо t-jet ще хтось відремонтує, то MultiAir ??? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Ср Ноя 20, 2019 17:34 Заголовок сообщения: |
|
|
manhunt
шо опять ....
повторюю це абсолютно одинакові двигуни крім того що на мультиейрі замість впускного розпредвала стоїть модуль мультиейр за 800 євро і більш надійна турба гарет - все
+ мультика що він більш економічний ніж т-джет за рахунок розумного відкриття клапанів (Мультиейр), але на т-джет легше втулити газ, хоча і мультики прекрасно газуються...
одним словом треба дивитись в першу чергу стан апарата і забити на ці т-джет\мультиейр _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Ср Ноя 20, 2019 19:44 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | але на т-джет легше втулити газ, хоча і мультики прекрасно газуються...
одним словом треба дивитись в першу чергу стан апарата і забити на ці т-джет\мультиейр |
ну от і виходить що т-джет менш геморний...
якщо за встановлення газу на мульт ще й вломлять 1000 баксів (замість 400 на т-джет), то 10 разів він не здався, так само як і його ремонт за 800-1000
Цитата: | В 2010 году место 1.4 T-Jet / 150 л.с. занял 140-сильный 1.4 с системой MultiAir. Эффективность двигателя возросла, но надежность упала. После 100 000 км система MultiAir нередко выходила из строя. Механики предпочитали сразу менять весь модуль, что вместе с работой стоит свыше 1100 у.е. В случае с MultiAir очень важно часто менять масло - каждые 7-8 тыс. км. |
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|