|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
acelot Италолюбитель
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.09.2012 Сообщения: 91 Откуда: Хмельницький
Авто: Дукато, 2,3JTD, 2006р.в.
|
Добавлено: Чт Апр 18, 2013 15:55 Заголовок сообщения: |
|
|
DOK 08 писал(а): | я не протів мийки ,хльопці,я-ЗАААААА!це заробіток мойщиків,електриків і продавців
1)турбіна управляється вакумом,а вакумом електромагнитними
клапанами,які закисають і ржавіють в середині,яких я не один поміняв
2)обриваються дроти від роз"ємів і вісять на одній обмотці ізоляції і то контакт то є то немає,побробуй вичисли його
3)згнивають роз"єми бо в них мідь після третьої переплавки
Ось заїхало авто на мойку турбо а виїхало не турбо,так буває але не завжди три пости які я написав настають поступово через місяці,людина вже забула про мийку,а потім оп,шось авто не їде.60%поломок саме через це,30%-соляра и мастило це вам скаже любий диагност,ось так шановні.А кадік хай літає на радість вам і не ломиться. |
От бачу прийдеться прозвонювати дроти та роз"єми від датчика аж до блока керування. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|