Знову підніму тему "цокоту" двигуна на 1,6HDI. Хтось поборов це явище чи так усі і їздять?
Я цю тему глибше розвиваю на форумі СІТРОЄНА http://citroen-club.info/forum/viewtopic.php?f=32&t=12691&start=150 , але поки що нічого не виходить. Кому цікаво то почитайте і відпишіть як роблять Ваші мотори....... _________________ Був Сitroen Berlingo 1.9D 2003
На мою думку потрібно перевірити кут впорскування палива.Не знаю,як в HDI а в звичайних дизельних двигунах може погано працювати мотор.По друге якісне дизпаливо.Заправляйся тільки на перевірених заправках HDI дуже чутливі до палива.А мастило напівсинтетика це нормально.Наскільки,я пам'ятаю виробник рекомендує Total 10w40 от тільки де в нас в Рівному купити нормальне?Мені привозять з Франції тільки їхня каністра від нашої на порядок дорожче десь як що акційне то на єврів 8 а як що ні то ще дорожче.
total в Рівному купую на сервісі пежо, біля Вул Макарова, там мастило в них в бочках, ціна демократична - як на базарі. Вважаю, що офіціали підробкою торгувати не будуть. А в каністрах завжди дорожче, тим більше з Франції.
я ничего никому не советую.
мой личный опыт :залили масло ZIC 5W40 синтетика - уже точно не помню название( мне его подарили на ДР- друг занимался авто маслами- и там он как-то его смог "свиснуть"). Завел машину - цокот стоял постоянно- пока не разгонишься до 3-й передачи.Мы с другом офигели....стали читать инструкцию - все сертификации и допуски - всё подходит для дизеля Пежо 2,0.
рисковать не стал - слил, залил ТОТАЛ 5W40 синтетика 8100Х, -цокотит только при старте(чуточку)...все спецификации на банке - такие же как и для ZIC.
п.с. ZIC - не похоже было что паленка гаражная - качественная банка была...
это не реклама ТОТАЛ - просто мой ответ - масло бы другое попробовать надо.
1ksa наскільки я розумію мова про цокіт який виникає коли даєш нагрузку на низьких обертах. В мене на холостих - ніякого цокоту немає. Цокотить коли на 1500 обертів включаєш якусь передачу, цокіт зникає коли досягаєш 2000. Тому і кручу двигун до 3000 й переключаюсь на вищу передачу.
P.S. 1ksa - інтернет тісний _________________ DRIVE2.RU
ruslankaramba - скільки воно там коштує? Я останній раз брав на http://exist.ua/
Я собі ллю 5на40 quartsz9000 через 10-11,5 тис. км, хоча хлопці на сто кажуть що можна їхати і 15 тис. Ціна на нього 84грн/л, заміна 60грн + 15грн за демонтаж захисту (хоча перший раз за захист грошей не брали тільки за 2 останніх рази). Фільтр оригінал 90 грн. Останній раз була проблема з пробкою- не могли зірвати бо злизалися грані, там гніздо чи під зірочку чи шестиграник було, хоча вони ж ісамі цю пробку в попередній раз і закручували. Вихід з ситуації вони вже знали, підібрали зі свого набору шестиграник і відправили мене з ним на макарова за 300 м від них на приватне сто там свій сварщик за 10 грн полуавтоматом приварив цей шестиграник до пробки і пока гаряче зірвав пробку. Прблема виникла із-за того що в попередній раз не мінялася мідна шайиба під пробкою, вони мене про це попереджали, але виходу не було, бо шайби в них нема (розмір 21*14*2 мм), кажуть що авто з моторами 2.0 шді ще не продавали тому замовляти їх не було резону. Тому останній раз я попередньо на базарі в Рівному купив декілька мідних шайб (знайшов тільки 21*14*1.5мм), вони її і поставили під пробку з привареним шестиграником. Планую до слідуючої заміни прикупити пробку з шайбами, на екзісті є набори. І Вам всім рекомендую міняти кожного разу ці шайби, можливо хтось ще не знає, але є ймовірність недотянути пробку при заміні мастила, якщо не поміняти шайбу, і як наслідок витікання мастила.
P.S. А взагалі дешеве масло для нас є тут http://totaloil.com.ua, тільки я ще його там не купував.
Предыдущий хозяин снес сливную горловину на поддоне и заварил место слива. Меняю масло на СТО методом "отсоса" через заливную горловину. Подобрали тонкую трубку для этого дела, толстая не до конца входила и не все масло отсасывалось. И защиту снимать не надо. Может еще кому-то мой опыт пригодится...
ruslankaramba
не особо масло вийде дешевше - за доставку заплатиш і буде те що й на екзисті. Но масло ти міняєш по "крутій" ціні. На кільці Відінська - Бандери масло міняють за 30грн. Фільтр масл. MANN HU711/51x - купував по 60грн (а оригінал це хто виробник???).
На рахунок мідних шайб: вперше про таке почув, на попередніх авто ніяких шайб ніколи не міняв. В теперішньому поставив захист двигуна "Кольчуга" - в принципі масло збігає й без зняття захисту. Пробка відкручується без великих зусиль (зірочка чи шестигранник - не помню точно бо маю набір різних головок і насадок), доступ до неї є із встановленим захистом.
Масло міняю також через 10 000км +- .
P.S. Масло в коробці міняв на тій "станції" про яку згадував вище. Я був у них перший на такому авто , добре що перед заміною сам почитав в неті як його міняти (міняється через сапун) . Обдивились всю коробку й говорять що не знають як... Розказав - поміняли. Тепер вони з досвідом. Десь через місяць після заміни масла в коробці сам міняв передні стійки і з лівої піввісі потікло масло з коробки (профукав). Поїхав до них - за 5 хвилин злили масло в мірну ємкість + добавили 400 грам (стільки вилилось) і все назад залили в коробку. (заплатив 20грн за роботу) _________________ DRIVE2.RU
До кінця серпня на http://EXIST.UA акція на моторні масла та фільтри.
Собі замовив пару каністр: Масло моторное синтетическое "QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40", 5л - ціна 279грн, перевага ще в тому що не потрібно за доставку платити. _________________ DRIVE2.RU
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме