Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.06.2021 Сообщения: 13 Откуда: украина
Авто: QUBO
Добавлено: Пт Сен 03, 2021 22:22 Заголовок сообщения: 1.3 multijet довго тухне лампа масла при простої
Фиат кубо! 1.3 мультижет 2011р. евро 5, 75к. 255т.км. з 2017р в Україні. Після простою через ніч довго гасне лампа тиску масла - більше 5с, буває вискакує попередження на таблі спідометра - без чеку, як двигун запускати 2 і 3 і тд. рази - гасне відразу. Масло фільтр поміняні, поміряно тиск масла на турбіні - на холодному на холостих -2.5 кгс. при 4000об - 4кгс. на прогрітому хх. - 1.1кгс, 4000об. - 3.5 кгс. Було перерито багато тем з такими проблемами, більшість людей пишуть що це такі двигуни і так потрібно їздити. Також найшов інформацію що зтікає масло з фільтра.
зняв корпус масляного фільтра, розібрав -відразу виникло кілька питань!
.jpg
Описание:
це перепускний клапан який захищає масляний фільтр від зайвого тиску
Размер:
227.08 KB
Просмотрено:
141 раз(а)
.jpg
Описание:
це клапан який і утримує масло в фільті?
Размер:
222.27 KB
Просмотрено:
131 раз(а)
1.jpg
Описание:
я так розумію це сервісний клапан - при встановленому фільтрі він нажатий і не дозволяє маслу стікати в піддон, як тільки зняти фільтр, при заміні, він розжимається і масло зтікає в піддон, щоб не залити блок двигуна.
Размер:
227.12 KB
Просмотрено:
155 раз(а)
2.jpg
Описание:
Размер:
213.89 KB
Просмотрено:
144 раз(а)
3.jpg
Описание:
в мене якраз і проблема з цим клапаном. обламана лапка одна із чотирьох, (на малюнку червона стрілка) і він певно підклинює тому і зтікає масло , тепер питання чи можна заглушити цей клапан? або де можна купити цей клапанок?
Размер:
158.23 KB
Просмотрено:
170 раз(а)
Последний раз редактировалось: goleg1972 (Ср Сен 08, 2021 22:23), всего редактировалось 1 раз
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.06.2021 Сообщения: 13 Откуда: украина
Авто: QUBO
Добавлено: Пн Сен 06, 2021 20:00 Заголовок сообщения:
Продовжую свій монолог! Промив повністю весь корпус фільтра , всі клапанки, в сервісному зняв пружину, тобто він постійно закритий.
Поміняв прокладки (до речі купив комплект за 52грн, як окрему продають за 250) встановив на авто і результат який був такий і залишився! проїхав 200 км. зняв кришку фільтра , спершу обклав тряпками пів двигуна - думав так як сервісний клапан заблоковано то масло потече рікою хрен то правда, масло було лишень в стакані фільтра, оглянув рівень масла прийшов до висновку що всі клапанки тримають тобто і сервісний і цей що утримує масло повністу в маслі , перепускний на половину і він теж тримає, масла рівно по магістраль якою тече під тиском відфільтроване масло в двигун, тобто масло зтікає з корпусу фільтра в іншому місці! Десь читав що може зтікати через гідронатягувач ланцюга ГРМ. Ланцюг поміняний 70тис. тому . Чи можлива така ситуація і в моєму випадку?
фільтра.jpg
Описание:
Размер:
191.79 KB
Просмотрено:
154 раз(а)
Последний раз редактировалось: goleg1972 (Вт Сен 07, 2021 11:35), всего редактировалось 1 раз
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.06.2021 Сообщения: 13 Откуда: украина
Авто: QUBO
Добавлено: Ср Сен 08, 2021 22:01 Заголовок сообщения:
monoxrom писал(а):
А в цих машинах немає якогось масляного насосу? Може він підуставший, або клинить, не так добре качає?
Чи масло якось саме собою качається коли мотор працює?
Стою на асфальті я в лижі обутий - чи лижі не їдуть чи я --------!!?
Наполегливе прохання добирати слова.
Модератор
що за запитання ? в першім пості написано -" на холодному на холостих -2.5 кгс. при 4000об - 4кгс. на прогрітому хх. - 1.1кгс, 4000об. - 3.5 кгс."
проблема на холодному, то що 2.5кгс йому мало?
З настанням холодів проблема загострюєтья! Хочу промити маслоприймач. Чи хто знає на наших авто можна зняти маслоприймач не знімаючи кришки ланцюга грм, тобто лише знявши піддон?
Так, можна.
Але особисто я вважаю, що сподівання на нього - марні.
Щодо насоса: качати він качає, а звідки впевненість, що не спускає масло за ніч? Що як у фільтрі масло залишається, а нижче - ні? Так, звісно, для цього потрібно, щоб ще й повітря туди потрапило, бо інакше масло не стече,так і стоятиме стовбом. А є гарантія, що не підсмоктує по сальнику?
І останнє (або перше): хто перевіряв, який тиск у системі саме в перші 4-5 секунд, коли лампа Аладдіна ще не погасла? Є такі дані? Бо це якраз важливо. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Виміри проводив я сам особисто- відкрутив штуцер на турбіні через довший болт ще один штуцер зі шлангом і на манометр, в перші секунди тиску немає , мотор дизелить тобто робить на сухо. через 4-6 с появляється тиск гасне лампа і міняється звук роботи мотора. Вище я дослідив що клапанки корпуса масляного фільтра масло тримають, а ось ідея що масло зтікає від піддона до тих саме клапанків можлива, я тому і хочу не тільки промити маслоприймач але і провірити ущільнююче кільце маслоприймача. А ідея з сальником теж має місце так як в мене є невелика замасленність з преді піддона. Попередній власник віддав мені коробку зі старим ланцюгом та зірочками ГРМ, так от в цьму ящику лежить нова прокладка масляного насоса та новий сальник колінвала тобто на сервісі де він міняв ланцюг йому залишили стару прокладку і сальник.
По-перше : тиск вимірюється на тому отворі, шо заглушка стоїть зпереду на кришці з маслонасосом.
По-друге : на маслоприймачі не зовсім кільце, скоріше прямокутної форми гумка. І якщо його (маслоприймач) знімали, то могли й проґавити щільність встановлення на місце.
І третє: не один раз вже доводилося міняти маслонасос через отаку прутню з тиском після ночі... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Щиро дякую за відповіді вони дійсно по темі і корисні! Стосовно вимірювання тиску напевне так і мало би бути але трубка на турбіну йде прямо з масляного корпусу, після фільтра, можна сказати перший "споживач" думаю що якщоб я поміряв так як ви пишете то тиск був би більший тому як вимірювалось би перед фільтром, хоча можливо я помиляюсь і цей отвір за який ви пишете теж після фільта. С тосовно прокладки між маслоприймачем я знав про форму але не дуже хотілось багато розписувати. Я міняв прокладки на масляному корпусі і вони вже були "дубові" думаю що певно так і зцією прокладкою - дубова і не тримає!
Стосовно масляного насоса - теж велика імовірність, певно цей варіант буде на закуску після маслоприймача та сальника як найдорожчий.
Добрий вечір! Зняв сьгодні піддон , подивився і закрив! в моєму двигуні 199.а2 зняти маслоприймач не знімаючи кришки грм не можливо! Сітка маслоприймача чиста, піддон теж чистий, масло виступало не через сальник а через сілікон між піддоном і кришкою грм, певно погано обезжирили і нанесли герметик. Хто підскаже що обійдеться поміняти маслонасос та і певно комплект грм?
Може сгодиться...
Ось давно вже є створена мною тема по цій ситуації...
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=70367
Якщо із поддоном двигуна все гаразд,шукайте траблу у клапані(фільтрі),чи у насосі... _________________ Буду всем признателен за помощь и подсказки!!!
Подякував за відповідь! Перечитав я вашу тему і появилась в мене ще одна версія. Мій піддон не загнутий, рівний але на дні піддона я бачив потертість лаку та і на маслоприймачі теж є потертість (на фото стрілками) тобто в мене теж лижить маслоприймач на піддоні і теж малий зазор для всмоктування масла. Це що заводський дефект? чи може хтось міняв маслоприймач не стандартний - за довгий, абож міняв ущільнюючу манжету маслоприймача і на болтиках опустив в самий низ? І саме головне що я маю робити аби збільшити цей зазор?
Можна трохи лупнути піддона молотком.
1-2 мм буде достатньо. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме