Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
Добавлено: Пн Дек 16, 2019 11:10 Заголовок сообщения: Всі питання по Bravo2 (multiair, t-jet та ін. общие вопросы)
У цій темі пропоную задавати\відповідати на загальні питання по моделі Bravo II різних комплектацій і років.
А саме:
- особливості окремих комплектацій, версій, плюси\мінуси, характеристики (реальні і заявлені виробником) тощо;
- порівняння Bravo II з іншими моделями (конкурентами);
- часті/складні поломки моделі та їх вирішення, особливості комп'ютерної діагностики тощо;
- складнощі у підборі рідкісних запчастин, пошук замінників, тощо;
Питання 1, по t-jet 150к.с. версії:
У деяких авто з червоним значком t-jet бачив кнопку "Sport", у інших значок руля (режим City?).
... t-jet 150 у "не спорт" режимі їде як 120к.с.? при натисканні "Sport" стає 150?
В яких режимах тоді працює t-jet 150 без кнопки "Sport"? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Чт Янв 23, 2020 12:02), всего редактировалось 5 раз(а)
здається без кнопки спорт десь 130-140 коней і 200 моменту - десь бачив люди міряли..
як працює t-jet без кнопки спорт - та хз - навіть не впевнений чи там взагалі буде такий овербуст для 230 номів, як в режимі спорт...
п.с. - їзджу без спорта - дозволяє суттево економити бенз і машина більш приємніша і еластичніша... в режимі спорт машина стає дика і дьоргана + напрягає постійний рев турбіни в пікових надувах...спорт використовую тільки на трасі, коли хочеться поганяти... _________________ Слава Україні!!
знайшов ще таку інфу (моделі 2007-2010), правда про кнопку "Sport" там щось не дуже зрозуміло, виходить вона тільки там де напис "Sport", в т.ч. і у 120сильних версіях?
1.4
1.4 Active
1.4 T-Jet 120 Active
1.4 T-Jet 150 Active
1.9 MultiJet 120 Active
1.4 Active Sport
1.4 T-Jet 120 Active Sport
1.9 MultiJet 120 Active Sport
1.4 Dynamic
1.4 T-Jet 120 Dynamic
1.4 T-Jet 150 Dynamic
1.9 MultiJet 120 Dynamic
1.9 MultiJet 150 Dynamic
1.4 T-Jet 150 Sport
1.9 MultiJet 150 Sport
Active:
Air-conditioning (not available on Bravo entry level version)
Remote central locking with deadlocks
Electric front windows
Electric door mirrors
Driver and passenger front airbags
Driver and passenger side airbags
Curtain airbags (not available on Bravo entry level version)
Height and reach adjustable steering wheel
Height adjustable driver's seat
Follow Me Home headlamps
Dualdrive electric power steering
ABS with EBD
Stereo radio / CD player
Foglights (not available on Bravo entry level version)
Trip computer
3 rear seatbelts
ISOFIX Attachments
Active Sport:
In addition to the Active specification, Active Sport adds:
Leather sports steering wheel, gearknob and handbrake gaiter
Sport seats and interior trim
Driver's seat lumbar adjustment
Sport pedals
17" alloy wheels
Rear spoiler and sideskirts
Chrome window strip
Front armrest
Dynamic:
In addition to the Active specification, Dynamic adds:
Electric rear windows
Leather steering wheel
Blue & Me phone and MP3 player connectivity with steering wheel controls
Driver's seat lumbar adjustment
Dual Zone climate control
Cruise control
16" alloy wheels
Front armrest
Bespoke interior trim
Sport:
In addition to the Active specification, Sport adds:
Leather sports steering wheel, gearknob and handbrake gaiter
Sport seats
Driver's seat lumbar adjustment
Sport pedals
17" alloy wheels
Sports suspension
ESP with ASR/MSR, HBA and Hill Holder
Rear spoiler and sideskirts
Chrome window strip
Front armrest
Cruise control
Blue & Me phone and MP3 player connectivity with steering wheel controls
Bespoke interior trim
Red brake callipers and chrome tailpipe
Sports instruments
_________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
на 120ти сильних версіях кнопки "спорт" нема...
ті комплектації то все відносно... навіть на Україні "Sport" були різні комплектухи... - думаю не варто на тому зациклюватись.. Спорти з європи "жирніші" там і круїз і більше айрбеків і блю анд мі і охолоджуваний підлокотник і тд _________________ Слава Україні!!
ті комплектації то все відносно...
думаю не варто на тому зациклюватись..
то круїз чи клімат і пару зайвих аербеків то непотріб, на який не треба звертати уваги? то тоді й взагалі можна брати 90-сильний "голий бубен", та й горя не знати _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
manhunt
ні я про те що в Україні продавали найбідніші в плані комплектухи "спорт"- ми ж тут бідні та ще і з нашою то популярністю Фіата...взагалі було за щастя щось продати .
в Європі якщо людина вже платила за спорт то там є все..
думаю ціни в Європі бачив на них? якщо щось +- живе з реальним пробігом до 150 - ціна відразу в районі 5Євро+ розмитнення+ дорога + і тд і на виході маємо в районі 8-9к а то і більше.. баксів, то при тому що тут їх цінять 7м-8м і ніхто не бере
_________________ Слава Україні!!
клімат за звичай є в більшості...хоча для декого то може і "-" в плані постійно глючних моторчиків
круїз доставляється за 5хв - ричажок круїза від 147\stilo 500-800 грн з алєгро - фішку в тикнув і є круїз
з айрбегами тугіше - але 4ри вроді йшли в базі і то добре _________________ Слава Україні!!
manhunt
ні я про те що в Україні продавали найбідніші в плані комплектухи "спорт"- ми ж тут бідні та ще і з нашою то популярністю Фіата...взагалі було за щастя щось продати .
в Європі якщо людина вже платила за спорт то там є все..
думаю ціни в Європі бачив на них?
Бачив, на сьогодні з розмитенням можна з 150кс укластись у 8к спокійно.
Зато, мабуть, це буде машина, про яку не шкодуватимеш. З нормальним салоном, мультируль, клімат і без весел за задніх. Машина яка не бачила наших бензинів, підробних мотюлів і пилюки на убитих дорогах.
А у нас по 7к деякі 90кс парять в мін. комплектації))
Romko писал(а):
круїз доставляється за 5хв - ричажок круїза від 147\stilo 500-800 грн з алєгро - фішку в тикнув і є круїз
та доставити думаю можна все, і салон поміняти і навіть мотор свапнути.... тільки нафіх той гемор, якшо можна це все вибрати до покупки... ну або якщо немає, то почекати "свою" машину місяць-два _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
І в "комплектаціях" не пишуть про датчики світла і дощу - вони теж є в базі у всіх?
Ще було питання по датчику якості повітря - коли попереду їде димлячий смердючий дизеліст і травить все і вся навкруги, на Браво автоматом адекватно вмикається циркуляція по салону?
Бо на деяких авто вона вмикається коли вже повен салон диму)) І виходить така собі газова камера) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
І в "комплектаціях" не пишуть про датчики світла і дощу - вони теж є в базі у всіх?
Ще було питання по датчику якості повітря - коли попереду їде димлячий смердючий дизеліст і травить все і вся навкруги, на Браво автоматом адекватно вмикається циркуляція по салону?
Бо на деяких авто вона вмикається коли вже повен салон диму)) І виходить така собі газова камера)
в мене нема ні датчика світла ні дощу - вони напевно тільки в Емоушен комплектусі є і то не факт чи взагалі бувають на Браво...
що ще б не завадило так то заднє дзеркало з автозатемненням -такого також нема...
8 тис спокійно вкластись..цікаво... - як приженете обовязково заведіть бортовик _________________ Слава Україні!!
в мене нема ні датчика світла ні дощу - вони напевно тільки в Емоушен комплектусі є і то не факт чи взагалі бувають на Браво...
що ще б не завадило так то заднє дзеркало з автозатемненням -такого також нема...
За автозатемнення дзеркала не знаю, - але з нашими ідіотам на ксеноні в галогеновій оптиці - це супер корисна річ)
А от за датчики і світла і дощу - бачив не в одній об'яві... також є омивайки фар на версіях із лінзами(ксенон). _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Датчики бывают, видел и на местных машинах, когда их смотрел.
У меня в комплектации их нет. Однако, проводка и подготовка - есть.
С круизом - понятно, пилится за копейки. Вначале хотелось, сейчас не вижу смысла (там, где он может реально быть полезен, я езжу на прокатных машинках, ибо самолет решает...)
Циркуляция на моем экземпляре работает ок. Спасает крепенько временами, полезная фича.
Насчет европейских машин...ну, я в сильных сомнениях, есть ли какой-то плюс в том, что машинка ездила по европейскому регламенту замены масла, например.
Плюс, зная не по наслышке отношение к повозкам там - себе брал бы разве что у швейцарцев.
Кстати, если бы задумывался о покупке сейчас - взял бы Guilietta или Delta, ценник плюс-минус тот же, гамма моторов шире, комплектации богаче. Иногда, кстати, думаю об этом - хотелось бы коней эдак под 200 на основной машине... _________________ ...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель...
Кстати, если бы задумывался о покупке сейчас - взял бы Guilietta или Delta, ценник плюс-минус тот же, гамма моторов шире, комплектации богаче. Иногда, кстати, думаю об этом - хотелось бы коней эдак под 200 на основной машине...
Ці машини складніші технологічно і більш напаковані = більш ламучі...
Фіат теж не еталон надійності, але мізки і гаманця менше довбатиме, більш практичніша машина загалом і пристосованіша до життя
Що дуже важливе для Вас у комплектацї Guilietta, чого немає і не буде у Фіаті? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Guilietta ?
Кроме мотора и рулежки мне от нее ничего не надо. В комплектации непосредственно - да ничего особо не привлекает.
Мотор - да, хотелось бы 1,75 tBi. Или двухлитровый, который, как выяснилось, бывает на дельте.
Но и тот мультиэйр, который там чаще всего стоит, едет интереснее, плюс есть отличия по управлению после браво.
А дедра - там тупо 4.5 метра длинны. И тут меня это тоже привлекает, так как если я еду пассажиром в браво за водителем - мне вот не слишком удобно. И салон у дедры сделан на мой вкус получше. Браво тут всячески проще.
Дедра и браво при этом абсолютно аналогичные конструкции, нет там ничего глобального в плане упаковки и технологий; болячки, кстати, одни и те же, что даже смешно - моторчики климата, сепаратор и коллектор; цена поточного/планового ремонта фактически одинаковая. _________________ ...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель...
Guilietta ?
Кроме мотора и рулежки мне от нее ничего не надо. В комплектации непосредственно - да ничего особо не привлекает.
Мотор - да, хотелось бы 1,75 tBi. Или двухлитровый, который, как выяснилось, бывает на дельте.
Но и тот мультиэйр, который там чаще всего стоит, едет интереснее, плюс есть отличия по управлению после браво.
А дедра - там тупо 4.5 метра длинны. И тут меня это тоже привлекает, так как если я еду пассажиром в браво за водителем - мне вот не слишком удобно. И салон у дедры сделан на мой вкус получше. Браво тут всячески проще.
Дедра и браво при этом абсолютно аналогичные конструкции, нет там ничего глобального в плане упаковки и технологий; болячки, кстати, одни и те же, что даже смешно - моторчики климата, сепаратор и коллектор; цена поточного/планового ремонта фактически одинаковая.
lefty
ой понаписывал
наверное не дедра, а дельта _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме