Всем привет. Подскажыте или ткинете. Как обучить дросельную заслонку фиат добло 1.4 2009 г.в. Пару лет делал теперь немогу найти как. Буду очень признателен.
У Монро вроде приличные аморты багажника. Код ML5448 если не ошибся. Еще можно подумать над Vema. _________________ Таких как я не было , нет и не надо
В кого у авто є проблеми з забрудненням системи охолодження можна встановити такий девайс:
Краще місце є,зліва від АКБ,але рішення було саме туди.На рахунок промивання,антифрізу та іншої байди,краще не починайте-2 роки практичних змагань.Після пробігу у 3-5 тис.Потрібно поміняти фільтруючу сітку на фільтруючий єлемент на 10-20мкм.Краще мотузковий.Якщо комфортно використовувати фільтр взимку(може не вистачати тепла через втрату на цю систему)то взагалі його не знімати.
В кого у авто є проблеми з забрудненням системи охолодження можна встановити такий девайс:
Краще місце є,зліва від АКБ,але рішення було саме туди.На рахунок промивання,антифрізу та іншої байди,краще не починайте-2 роки практичних змагань.Після пробігу у 3-5 тис.Потрібно поміняти фільтруючу сітку на фільтруючий єлемент на 10-20мкм.Краще мотузковий.Якщо комфортно використовувати фільтр взимку(може не вистачати тепла через втрату на цю систему)то взагалі його не знімати.
Фільтр в систему охолодження.Це якщо є проблеми з системою охолодження,наприклад рідина змінила колір,наприклад з зеленого на рудий-це вже проблема.Проблема з корозійними процесами у системі,їх спинити не можливо.У процесі корозії відшаровуються хлоп'я продуктів розпаду антифризу,вони осідають у найгіршіх містях,таких як радіатор двигуна й радіатор пічки,2га найболючіша.Встановлюючи фільтр у систему охолодження-вирішуємо усі проблеми.
Промивки двигуна не вирішують проблеми,якщо корозійний процес запущений,то боротися лишається тільки з наслідками.
Фільтр в систему охолодження.Це якщо є проблеми з системою охолодження,наприклад рідина змінила колір,наприклад з зеленого на рудий-це вже проблема.Проблема з корозійними процесами у системі,їх спинити не можливо.У процесі корозії відшаровуються хлоп'я продуктів розпаду антифризу,вони осідають у найгіршіх містях,таких як радіатор двигуна й радіатор пічки,2га найболючіша.Встановлюючи фільтр у систему охолодження-вирішуємо усі проблеми.
Промивки двигуна не вирішують проблеми,якщо корозійний процес запущений,то боротися лишається тільки з наслідками.
Покупал авто, было залито зеленая охлаждайка, уже была мутная, поменял на красный парафлю- пока все чисто, замена каждые 100 тыщ...попробуй сменить на красный антифриз, в нем должны быть антикорозийные присадки, но не уверен на 100% _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Фільтр в систему охолодження.Це якщо є проблеми з системою охолодження,наприклад рідина змінила колір,наприклад з зеленого на рудий-це вже проблема.Проблема з корозійними процесами у системі,їх спинити не можливо.У процесі корозії відшаровуються хлоп'я продуктів розпаду антифризу,вони осідають у найгіршіх містях,таких як радіатор двигуна й радіатор пічки,2га найболючіша.Встановлюючи фільтр у систему охолодження-вирішуємо усі проблеми.
Промивки двигуна не вирішують проблеми,якщо корозійний процес запущений,то боротися лишається тільки з наслідками.
Покупал авто, было залито зеленая охлаждайка, уже была мутная, поменял на красный парафлю- пока все чисто, замена каждые 100 тыщ...попробуй сменить на красный антифриз, в нем должны быть антикорозийные присадки, но не уверен на 100%
Дякую.Цією темою переймаюся вже давно,з того що читав-то зелена найбільш єфективна у боротьбі з іржею(вона на мінеральній основі),проблема ще у тому що беру концентрати,а це вже проблема,їх потрібно розводити дисцільованою водою,до недавнього вваажав що продают дисцільовану воду в бутлях з відповідним написом,а ні,звичайна "підготовлена",а не дисцільвана.Підготовлена вступає в реакцію з присадками антифризу й усе по колу.Подумаю,може й прада червону G12 спробувати,хоча є G12+,G12++ і перша і друга сумісні з G11,але саме G12 на синтетичній основі,може у цьому уся проблема.Думаю від промивок повідкривалися пори у металі який може утворювати окисну плівку,хоча й завершував лугом,але видно процес вже не спинити.
Настала спека і движок став тупити, диміти, витрачати солярку, іноді стрекоче, як сорока. Вранці, поки прохолодно, працює нормально, а вдень все змінюється на гірше. Заправляюсь завжди на ОККО. Фільтри всi й масло нещодавно міняв. Пробіг 110500 км. Підкажіть до якого фахівця звернутися.
Созвонивсь, записали, приїхав в призначений день, зробили комп'ютерну діагностику. Комп'ютер виявив збій роботи клапана, який перекриває потік повітря при холостих обертах, а так само датчика, не знаю що він робить, але теж якось впливає. Ще діагност сказав, що можливо доведеться вирізати каталізатор в глушнику. І ще підкапотний простір покривсь легким нальотом сажі, десь витік вихлопних газів. Загалом, залишив машину, документи, ключі і пішов пішки. Кажуть пішки ходити корисно.
Созвонивсь, записали, приїхав в призначений день, зробили комп'ютерну діагностику. Комп'ютер виявив збій роботи клапана, який перекриває потік повітря при холостих обертах, а так само датчика, не знаю що він робить, але теж якось впливає. Ще діагност сказав, що можливо доведеться вирізати каталізатор в глушнику. І ще підкапотний простір покривсь легким нальотом сажі, десь витік вихлопних газів. Загалом, залишив машину, документи, ключі і пішов пішки. Кажуть пішки ходити корисно.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме