По своему опыту - путешествовал этим летом с Украины в Португалию (39000 км в одну сторону)
Длина экватора, 40076 км. Навідь через Владівасток. Мабуть помилився, хоча ХЗ кудою їздив.
Турбіна, не до чого. Масло завжди є в патрубках, вентиляція картера. _________________ 0б77бб9119
По своему опыту - путешествовал этим летом с Украины в Португалию (39000 км в одну сторону)
Длина экватора, 40076 км. Навідь через Владівасток. Мабуть помилився, хоча ХЗ кудою їздив.
Турбіна, не до чого. Масло завжди є в патрубках, вентиляція картера.
Да! действительно ошибся с одним нулем... Но все-таки, вот схема воздухопровода турбины моего авто
где связь с картером??? Ведь речь идет про патрубки 2 и 4!
где связь с картером??? Ведь речь идет про патрубки 2 и 4!
Схема неповна, немає вхідного патрубка турбіни.
Гаразд! Ось повніша схема
при чому зєднання "картера" з "вхідним патрубком турбіни" виконано за допомогою патрубка 4 і хомута 71, дивись наступний малюнок
Тому, масло через такий тракт може зявлятися в патрубках перед інтуркулером саме у вигляді конденсату (як я зазначив раніше) і не в великих кількостях. Але якщо масла в патрубках є достатньо велика кількість то це значить, що "підсирає" турбіна і потрібно слідкувати за рівнем масла, щоб завчасно виявити можливий дефект ротора турби.
ребята такой вопрос: возле термостата вкручен датчик, с тросиком задача которого натягивать газ при минусовых температурах. он у меня не работает- дорогая вещь?
как часто выходит из строя?
Хлопці, підскажіть.
Ось є ТНВД. Зверху Деактиватор третього плунжера. Він закріплений на 2 болта. З під нього на мороз сочиться пальне (як прогріється, то перестає). Грішив на защіпки шлангу. А тут виявилось.
Питаня, Він садиться на герметик чи там прокладка?
Не хочеться дарма крутити не підготувавшись.
Дякую. _________________ В мене є сітроен, я довольний як слЕн!
www.drive2.ru
Хто міняв сайлентблок нижньої опори двигуна? Поділіться будь-ласка досвідом.
Майстри кажуть що потрібно знімати всю опору, а щоб її зняти потрібно витягнути піввісь. Можливо є ще якісь варіанти?
Хто міняв сайлентблок нижньої опори двигуна? Поділіться будь-ласка досвідом.
Майстри кажуть що потрібно знімати всю опору, а щоб її зняти потрібно витягнути піввісь. Можливо є ще якісь варіанти?
Хто міняв сайлентблок нижньої опори двигуна? Поділіться будь-ласка досвідом.
Майстри кажуть що потрібно знімати всю опору, а щоб її зняти потрібно витягнути піввісь. Можливо є ще якісь варіанти?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме