Тот же глазок в аккумуляторе абсолютно идентичный по показаниям ареометру. И то что он в одной банке не имеет никакого значения. Так как изначально все банки равны. А если в необслуживаемом акб значения в банках становятся разными это уже неисправность акб и сделать ничего нельзя. АКБ в мусор. Так что на ИСПРАВНОМ аккумуляторе глазок является абсолютно легитимным и правильным показателем заряженности АКБ.
Я не знаю принцип роботи індикатора в акумуляторі. Не цікавився.
Рідній акум 45аг на моєму авто прожив трохи більше 5 років. Замінив на акум 65аг (трапився по випадку). І знизив щільність електроліту до 1,25. Двигун то 1,4 крутити неважко.
Був такий "Кримський аккумуляторний завод" (сподіваюсь що його вже нема, і одним виробником лайна поменьшало). Вони здається були єдині хто виробляв в Україні AGM аккумулятори.
Побачив їх продукцію колись на виставці, а як стала потреба в аккумі на мотоцикл, вирішив придбати таки українське.
Знайшов у Києві представника того кримського заводу, приїхав до них просто в офіс, та придбав потрібний аккум.
Приїхав додому. Прочитав інструкцію, залив (а це не перший агм-аккум зєкотрим я мав справу). Поставив на мота, та поїхав на покатеньки.
А слід зауважити, що на моєму мотоциклі аккумулятор лежав на боку. Звісно це не становить жодних проблем для агм аккумів, конструктивно вони розраховані на роботу у будь-якому положенні, окрім "до гори ногами".
Приїзджаю, і відчуваю що якось дивно смердить від мотоцикла. Відкриваю відсік аккума - а там мокро, майже калюжа! Витягаю той аккум, перевертаю на бік. Тече! Тече просто з вентиляційних отворів.
Звоню дилеру.
"Привозьте, продіагностуємо".
Привозю. Показую що тече. Знебажанням, розказуючі мені казочки що то "лишнє зтікає", і я бодай чи не сам винен, залишають аккум. На діагностику.
Приїхавши додому без аккуму, я знаходю контакти того Кримського аккумуляторного заводу, телефоную, і якимсь дивним чином мені вдається поговорити просто з головним інженером!
Розмова мала дуже цікаві наслідки - наступного дня мені подзвонили від дилера, і ввічливо попросили завітати до них, вони люб'язно нададуть мені абсолютно новий аккумулятор.
Приїхав. Дали новий аккум просто з коробки. Самі вже при мені залили його, та закрили кришкою. Перевірили напругу - все ок.
Наступного дня ставлю аккумулятор на мот, та їду кататися.
Приїзджаю. Глядь у аккумуляторний відсік...Тече!
Дістаю. Повертаю на бік. Частими краплями тече з вентиляційних отворів, навіть сильніше ніж попередній.
Дзвоню до дилера. Просто на мобільний керівника (вона мені його дала минулого разу). З'ясувати - "що за нафіг?!". Керівниця приречено відбовідає, привозьте мовляв.
Наступного дня знов привозю вже другий поспіль аккум до продавця. Демонструю їм витікання єлектроліту, чого в принципі не має бути в AGM аккумуляторах.
І тут начальниця вчинила мудро. Каже - "А давайте ми вам VARTA замовимо по дилерській ціні?". Я геть не сперечався. Обрав модель, доплатив різницю, і наступного дня приїхав забрати свій новенький AGM аккумулятор Varta... Котрий експлуатується вже шостий рік, у надскладних умовах, тричі мав глибокий розряд. І жодного разу не тік у будь якому положенні.
Тож сподіваюся що Кримського гівноаккумуляторного заводу вже нема.
Тот же глазок в аккумуляторе абсолютно идентичный по показаниям ареометру. И то что он в одной банке не имеет никакого значения. Так как изначально все банки равны. А если в необслуживаемом акб значения в банках становятся разными это уже неисправность акб и сделать ничего нельзя. АКБ в мусор. Так что на ИСПРАВНОМ аккумуляторе глазок является абсолютно легитимным и правильным показателем заряженности АКБ.
Я не знаю принцип роботи індикатора в акумуляторі. Не цікавився.
Рідній акум 45аг на моєму авто прожив трохи більше 5 років. Замінив на акум 65аг (трапився по випадку). І знизив щільність електроліту до 1,25. Двигун то 1,4 крутити неважко.
Так от, колір індикатора не змінився.
1,25...1,27 норма для нашої кліматичної зони, більше і не треба, а взагалі, раніше робили 1,24, заливали, давали цикл заряду, перевіряли і їхали.
А коли довго не їздили, зливали, заповняли банки розчином 5% борної
к-ти і стояв він хоч рік без проблем. Треба- зливали, заливали і їхали, в принципі, і без повного заряду. Але то були нормальні АКБ- важкі і добротні, а не ці дохляки масою 13...15 кг. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.10.2019 Сообщения: 5 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo Panorama 1.2
Добавлено: Вт Мар 10, 2020 13:24 Заголовок сообщения:
Привіт всім. Таке питання( думаю до цієї категорії). Купив авто акам стояв 62а, місяць тому машинка при простої близько 5 днів, не завесь пару раз крутнув і здох, на сигналізації є індикатор заряду, показав 8.3. Я не довго думаючи підкурився і поїхав по новий акам, купив такий же по порадили що норм(фірму не пам'ятаю). Ось вчора (машина знов днів 5 стояла) пару разів крутнуло і розрядило акам, підкурився акам зарядився, павертаб клбч в положення для заведення, втягуюче наввт не спрацьовує і акам знову сідає(
Може в когось була така проблема? Або так хтось підкаже. [/code][/i]
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17204 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вт Мар 10, 2020 14:09 Заголовок сообщения:
Стандарна ситуація- шукайте, хто жере енергію, це саморозряд АКБ чи злодійство споживачів. Тестер в руки і починайте з вимірювання напруги на клемах при роботі генератора і без нього через деякий час, струму при вимкненому ЗЗ та радіо. Процедура описана тут не один раз. Без цього- гадання без результату. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2011 Сообщения: 2114 Откуда: Киев/Васильков
Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7
Добавлено: Вт Мар 10, 2020 16:21 Заголовок сообщения:
Ромчик писал(а):
Привіт всім. Таке питання( думаю до цієї категорії). Купив авто акам стояв 62а, місяць тому машинка при простої близько 5 днів, не завесь пару раз крутнув і здох, на сигналізації є індикатор заряду, показав 8.3. Я не довго думаючи підкурився і поїхав по новий акам, купив такий же по порадили що норм(фірму не пам'ятаю). Ось вчора (машина знов днів 5 стояла) пару разів крутнуло і розрядило акам, підкурився акам зарядився, павертаб клбч в положення для заведення, втягуюче наввт не спрацьовує і акам знову сідає(
Може в когось була така проблема? Або так хтось підкаже. [/code][/i]
Если ставиш машину более чем на 3-4 дня- снимай клему. По аккуму- не спеши покупать новый аккум, сначала подзаряди несколько раз этот с интервалами и пускай постоит несколько дней в тепле и будет работать как новый... _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17204 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вт Мар 10, 2020 16:37 Заголовок сообщения:
Зачем эти дедовско-жигулевские приемы??? Нормальное авто с нормальным оборудованием потребляет менее 100 мА и ничего с нормальной АКБ за неделю не случится. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 64 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.02.2020 Сообщения: 26 Откуда: Украина Сумы
Авто: фиат 500
Добавлено: Вт Мар 10, 2020 16:58 Заголовок сообщения:
магнитола китайская стоит???, сигналка в дежурном режиме потребляет отсилы 20-50-мА этого хватит на год а самостоятельные подключения магнитол саббуферов, и т п.а так же экстренные скрутки проводов - минуя ключ и т д- зло для простого ВодиТеля. _________________ ТУпых не затачиваю- не сверла !
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме