Антигелі не підходять(не працюють вони на данному паливному фільтрі,за надто малі отвори фільтрації),керосин,бензин не можна лити в цей двигун.Єдине що безпечно й надійно працює при морозах в данному випадку-підігрів паливного фільтра.
От божечки.... у меня на таком же двигателе с ДВУМЯ фильтрами без всяких подогревов топливо с антигелем працюе, а у вас нет. А на полке в гараже стоит отобранная проба топлива с гелем в стеклянной бутылке, для визуального контроля.
А у вас вот не работает и отверстия маленькие.
Печалька однако
_________________ Есть много друг Горацио такого... что и не снилось нашим мудрецам !
Доброго дня. З настанням морозів і в мене почалася погано заводитись машшина. Доходить до того, що саджу акум. Найперше провів діагностику, помилок не виявлено, по друге перевірив подачу пального (методом заміни трубки на подачу на прозору) і тут виявилось, що зранку трубка суха. Поставив грушу підкачки з рено зі зворотнім клапаном. До груші пальне не тікає, після груші трубка зранку суха (мабуть пальне тікає в бак через "обратку". Підкачування соляри зранку не впливає на заводку. Помітив ще одну странність, коли знімав акомулятор на ніч на зарядку, пальне не тікає, думав випадок, але повторне зняття акомулятора показало, що це не випадок, соляра не тікає і заводиться двигун на багато краще. Підкажіть хто з таким стикався, що може бути причиною (чи є в насосі електроклапан, який при напрузі пропускає, внаслідок чого соляра тікає в бак. Буду вдячний за відповіді.
Не хотів створювати нової теми. Двигун 1,9 Д. 2001р.
Доброго дня. З настанням морозів і в мене почалася погано заводитись машшина. Доходить до того, що саджу акум. Найперше провів діагностику, помилок не виявлено, по друге перевірив подачу пального (методом заміни трубки на подачу на прозору) і тут виявилось, що зранку трубка суха. Поставив грушу підкачки з рено зі зворотнім клапаном. До груші пальне не тікає, після груші трубка зранку суха (мабуть пальне тікає в бак через "обратку". Підкачування соляри зранку не впливає на заводку. Помітив ще одну странність, коли знімав акомулятор на ніч на зарядку, пальне не тікає, думав випадок, але повторне зняття акомулятора показало, що це не випадок, соляра не тікає і заводиться двигун на багато краще. Підкажіть хто з таким стикався, що може бути причиною (чи є в насосі електроклапан, який при напрузі пропускає, внаслідок чого соляра тікає в бак. Буду вдячний за відповіді
Не хотів створювати нової теми. Двигун 1,9 Д. 2001р.
Якщо повітря немає у системі до груші то палива яке знаходиться в паливному,трубках,насосі повинно вистачати щоб завести авто.Думаю тут щось інше,для перестраховки поставити зворотній клапан перед баком.
ЗАЧЕМ?
Если он делает прокачку грушей и ничего не меняется? То зачем там еще обратный клапан?
Вы туда еще один электробензонасос навесной на шлангах воткните. Шоб уж конкретно....
Может проверить магистраль на вопрос подсоса воздуха было бы более правильно? Везде ли сухо по соединениям топливной аппаратуры?
А прозрачный топливный шланг - говно редкостное. Треснет в самый неподходящий момент. Можно использовать чисто временно для диагностики. Потом заменить на резину. _________________ Есть много друг Горацио такого... что и не снилось нашим мудрецам !
Візуально все сухо. Раніше коли підтікала соляра і паподала на двигу (трісла резинова трубка обратки на форсунці) було чути випари дизпалива а зараз не відчутно. Крім цього непокоїть ситуація з зніманням акомулятора (коли система не завздушується). Як можна провірити магістраль на підтьоки (підсос повітря,мікротріщини) в гаражних умовах?
А на рахунок прозорих шлангів повністтю згідний, тимчасово.
Василь
В системі подачі та обратки палива Добло стільки роз"ємів, штуцерів, перехідників та іншого геморою, що повинен дивувати якраз випадок, коли все це гарно працює. Тим більш на авто 2001 року випуску.
Сам маю кілька років боротьби за швидкий запуск. Деякі моменти описані в бортовику. Міняв фільтри, шланги, роз"єми, чистив бак, ставив ручну підкачку, ets.
На мою думку, проблема має декілька маленьких, погано помітних причин. І не факт, що причина саме в паливопроводі або в підсосі повітря.
У Вашому випадку маю сумнів, що причина в підсосі повітря. Ну той що, що трубка зранку без палива? Адже Ви далі пишете, що "підкачування соляри зранку не впливає на заводку".
Нічого не було сказано про роботу стартера. Але це вже друга тема.
Пропоную почати з заливної горловини бака. Спробуйте залишити на ніч відкриту кришку горловини. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Дякую за відповідь. Скористаюсь порадою на рахунок баку. Стартер працює без проблем (субєктивно змін не помітив). На рахунок причини також схиляюсь до того що причина не в подачі пального. Програма FiatECUScan показує (графік)нерівномірну роботу насоса. На заглушеній машині показує "Треб. положение ротора : 0,0000 мм
Реальное пололоние ротора: 11,6543 мм"
Хоча помилки ротора на насосі не викидає. Планую найти майстра по насосах або електрониці насосів "Лукас", що він провів корекцію насоса, можливо причина в тому.
Нажаль в Львівській області не можу найти. Може хто може підказати телефони буду вдячний.
Доречі прочитав бортовий журнал borel1990 і дякую йому за викладку матеріалу, бо також борюся зі стуком в задній частиені авто. Два рази міняв амортизатори (ставив нивовські, підкладав резину під запаску) нічого не помагало. Про те, що це може бути бак навіть і не думав а виявляється "Так вот оно чё, Михалыч".
Хлопці, не лякайте! Де, покажіть, в авто є такі високоточні вімірювачі, що дають 4-й знак після коми??? Це вже клас зразкових мір, нащо вони тут? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Датчик положення ротора колінвала ТНВД. З часом виходить з ладу. Потрібна корекція програмою від "Деніса" або іншою, або просто підставляють шайбу (зовнішній діаметр 8мм. внутрішній 4,5 мм. товщина 0,25 мікрона).
...Датчик положення ротора колінвала ТНВД. З часом виходить з ладу. Потрібна корекція програмою від "Деніса" або іншою, або просто підставляють шайбу (зовнішній діаметр 8мм. внутрішній 4,5 мм. товщина 0,25 мікрона)...(с)
1 мікрон- 1 тисячна міліметра, товщина волосини з вашого чуба, якщо є- приблизно 50 мікрометрів. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вот наконец и добрались до того, с чего стоило начинать ....
Василь
Гуглите насчёт ротора, были координаты людей, как раз из ваших краёв откуда-то. Ну или менять насос
P.s. и кстати, по поводу ротора - ошибки у людей выскакивали таки...
А еще стоит проверить правильность установки ремня ГРМ перед всеми манипуляциями. ОБЯЗАТЕЛЬНО! есть шанс что пронесёт _________________ Чем сможем - поможем. 093-161-68-24. Лёха
...Датчик положення ротора колінвала ТНВД. З часом виходить з ладу. Потрібна корекція програмою від "Деніса" або іншою, або просто підставляють шайбу (зовнішній діаметр 8мм. внутрішній 4,5 мм. товщина 0,25 мікрона)...(с)
1 мікрон- 1 тисячна міліметра, товщина волосини з вашого чуба, якщо є- приблизно 50 мікрометрів.
Робили одному знайомуму таку процедуру. Потрібну шайбу не найшли. Підставляли дві шайби вирізані зі стінки пивної банки. А на рахунок розміру можливо 0,25 мм. спорити не буду.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме