Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Пн Мар 12, 2018 16:52 Заголовок сообщения:
vypra
тю...так у меня тоже есть книжка!
правда там вообще про моторы нема ничо и написал Марк Твен...но то такое, мелочи, книжка же ж есть _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Пн Мар 12, 2018 17:32 Заголовок сообщения:
Не забиваємо ефір флудом ))) Давайте по темі.
Як варіант, у випадку якщо я захочу відключить ЕГР, я так розумію, мало заглушку поставить. Потрібно з прошивки компа убрать? Чи після заглушки нехай крутить заслонку скільки хоче? Помилка можлива?
Все засрано. ЕГР заклинений, дросельна заслонка теж не айс. Промив, прочистив, почало все легко рухаться.
Питання в тому, що в каналах ЕГР сажа суха (нічим не відмивається), а у місці, де сходиться трубка від ЕГР, дросельна заслонка і далі у впускному колекторі мокра жижа, яка легко вимивається вайт-спіритом. Чого так різниться сажа?
Ще питання, після того, як вискочило 2 помилки - заклнив клапан ЕГР і помилка лямбда зонда - я проїхав кілометрів 40-50. Піднявся рівень масла вище максимума на порядок. Пришлось злить масло і залить нове. Масло чорне, більше всього соляру погнало. Кудой могло продавить соляру в масло і що стало причиною?
Результат: авто працює в 2 рази тихіше.
Привіт офіціалам. За роботу 300 грн за годину (мінімум 2 години) + розказували, що 99% потрібно новий клапан за 7 тис. грн. Вони чистили, це не допомагає. Я скажу, що все там нормально чиститься і нічого страшного. Також якщо вони чистять сам клапан за 2 години, то воно так і працює. Знизу залазять і знімають сам клапан. Я раджу чистить клапан, знімать патрубок чистить, знімать дросельну заслонку чистить, повітряний колектор чистить. Це все в сажі. А це за дві години не зробить, тому що потрібно зверху все знімать, зливать антфриз (патрубок до пічки заважає підлізти) тощо.
соляру надавило через горшки.
ЕГР зашпаклёван, вентиляция картера, скорее всего тоже - чего бы не надавить соляры в картер? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Тоже почистил ЕГР. И параллельно дроссельную заслонку.
Коли знімаєш пластик повітряного фільтра зверху, просто відкрути болт, що на бачку антифриза і не треба буде хомут знімать на заборнику повітря. Так легше. У тебе на фото кусок труби стирчить між турбой і бачком )))).
А так вітаю, гемор викрутить егр ще той. Місця взагалі немає біля движка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме